Måndag 26 sept

Äntligen måndag.....nä jag bara skojar. Det har varit en trevlig helg, har fått mycket uträttat. Eller "möcke" som en utav dom knäppa Hollywood- tanterna säjer.
Var ju på DT i fredags och jag har inte hört nåt från Roger än....jag blir ledsen om han gjort slut med mej och jag accepterar ju  ingen annan!
Igår kokade jag 3½ liter aroniasylt, normalt sett äter jag inte sylt  men denna blev himla god. Idag har jag förberett likör på samma lika bär.
Idag var vi 5 tjejer på lunch på Oregano, sen gick vi på bio. Jag hade sett filmen förut men somnat, så det var trevligt att se den igen...Änglagård 3.
Mina fötter och anklar är så uppsvällda så det blir högläge inatt igen och stödstrumpor på i morgon.
Sov gott alla nära och kära!
Viveka

Kommentarer
Postat av: mie

Hoppas din fötter mår bättre i dag, va kul att åka till Copenhagen på torsdag, är en mysig stad. Kurt och jag var där för c:a 100 år sedan, det känns så. Såg i NSD att det hade kommit snö på Dundret. Tur att Karin skjutsar mej till tåget i dag när det regnar. Va rädd om dej och många kramar, blir kul att få läsa din blogg efter resan, ser redan fram emot dej

2011-09-27 @ 06:47:22
Postat av: Marléne

Jo, Hollywood damer, det är det enda program serie jag sett här nere, vi kan se den på tv3 play, men vilka idioter,( man kanske inte för skriva så ??) Framför allt denna Gunilla Persson,, hon måste ha många skruvar lösa. Förstår om hon lever ensam just nu, vem tusan vill ha henne i huset ???

Har dom förstått vad det är som gör att dina fötter sväller så mycket ? Ibland blir det så om medicinen är feldoserad... Hoppas att stödstrumpor kan hjälpa dig. Nu har jag hört så mycket om dessa Aroniabär, det ska bli kul att i framtiden någon gång få smaka dom ;) Sköt om dig kära moster. Kram kram

2011-09-27 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0