Tisdag 11 okt. Grattis Erling på namnsdagen!

Nu är jag riktigt trött...å klockan är inte midnatt än. Konstigt! Ja men nån gång måste väl utmattningen visa sej. Gick iaf upp tidigt i morse, hade en del att göra inna jag for tilll Veckans Allehanda med massor  av kläder.  Man blir ju lite beklämd när man märker vilket slöseri det är när man bara kastar bort kläderna för att man är less....man kan åtminstone sälja dom och ge vinsten till Världens Barn. Våra egna ungar är så "bortförskämda". Undrar om det finns nån tonåring i dagens läge som skulle tänka sej att laga ett klädplagg? Nej det ska vara nytt, nytt, nytt, hela tiden..
Gu vad jag gnäller! Måste sluta med det, det blir inte bättre.
Nu är lunchen klar till i morgon när Ulla & Bitte kommer, ska bli trevligt, sen ska vi hälsa på Mona i Bredåker, det ska åxå bli trevligt.
Men nu faller mina ögonlock igen, sängen väntar och längtar...
Kära bloggläsare, kan vi ses/höras/läsas  imorgon?
Kram/Viv
Hade tänkt Skypa med mina "barn" i Spanien. men det funkade inte.....

Kommentarer
Postat av: marg

Hello! Nästan midnatt och här sitter jag ännu. Ute är det ruggigt och man är glad att man har ett hem! Ibland måste man gnälla, när det är berättigat. Man borde spara lite mer, ska börja imorgon? Nä, på vad, muggar kanske? Äsch, svammel God natt! Hoppas du får sova skönt. vi ses hörs skrivs imorgon!

Kram marg

2011-10-11 @ 23:59:30
Postat av: Mona

Hej vännen! Visst är de skönt att rensa, kan man dessutom tjäna en slant på rensandet så är de ju ännu bättre. Min Lisa är faktiskt sån som gärna lagar kläder som gått sönder ist för att kasta dom. Om de är nått hon tycker om så klart. Ska bli kul att få träffa er idag. Ni är sååå välkomna!

Kramar

2011-10-12 @ 06:46:24
Postat av: Marléne

Hej kära moster !

Så mycket trevligt som händer under dina dagar. Hälsa Mona i Bredåker :)

Gick det inte skypa, vad tusan då ?? Nu har jag skickat från min skype till dig så jag hoppas att du får en bekräftelse från oss.

Stor stor kram till dig från oss alla 3

2011-10-12 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0