Torsdag 3 februari

Ny månad- nya insatser!
Jag har haft en väldig energi, har promenerat 1 timme varje dag sen i lördags. Helt fantastiskt att det varit och är så fint väder och att jag har ork att gå i ganska rask takt. Inte springer jag som förut men ändå, jag är nöjd.
I alla fall for Ingela och jag till Luleå i måndags och var på bio. Vi såg Änglagård-tredje gången gillt och vi tyckte att den var bra trots kritiken. Smaken är som........
Tisdag morgon, promenad T o R med maken ner till vårdcentralen Björknäs för provtagning. Sen fick jag besök av en barndomskamrat ( Storsand 1956-58). Trevligt. Det hade runnit många liter under bron...
Onsdag morgon besök av distriktssköterskan som levererade pärmen för palliativ vård, som jag ska ha med mej vid varje läkarbesök i fortsättningen. Sen en timmes promenad innan jag  besökte  Maria som ligger i S-byn och till sist  datortomografi innan hemfärd.
Idag blev det åter en promenad till Björknäs VC. Nu var det maken som tog en massa prover. Lunchen intog vi på Opalen och sen blev det en promenad hem i snöyran.
Fick trevligt besök av två av "mina" killar från jobbet, Lasse Grönlund och Niclas Laestadius, mysigt!
Fick inbjudan av Kärran att delta i varmvattenjympan vid Garnis, så där var jag mellan 17 och 18. Helt fantastiskt skönt!
Jag får vara med varje torsdag och det ser jag fram emot, härligt för min utmärglade kropp! Hoppas att jag kan bygga upp lite muskler.
Nu ligger min man och vilar inför nattens snöröjning och jag hoppas på en lugn och skön natt.
Sov gott alla nära och kära!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Hej! otroligt roligt vad du hinner med, och vilken energi! Har jobbat en massa hemma idag, det går inte så fort. Har fått besked från röntgen av min axel. Artros i axelleden och i nyckelbensleden.Sjukgym & smärtstillande. Förväntade mig inget annat.

Kram och god natt min vän

Marg

2011-02-03 @ 23:10:59
Postat av: Siv

Hej!!Ville bara önska dig en skön o trevlig helg

Kram Siv

2011-02-04 @ 05:16:39
Postat av: Anonym

Vilken toppenvecka för dig. Hoppas det får fortsätta så / Åsa L

2011-02-04 @ 14:43:05
Postat av: Britt-Marie

Åh, vad kul - allt verkar ju ganska bra med dig - TOPPEN! Här rullar allt på i veckorna med jobb å sånt, men helgerna sysslar vi med geocaching - verkligen jättekul! Se geocaching.se och geocaching.com

Stor kram från B-M

2011-02-04 @ 23:52:18
Postat av: Cat

Å vad skönt att du har fått en bra vecka :)

Någon rättvisa ska det väl ändå vara!



Ha en skön helg!

2011-02-05 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0