Tisdag 9 nov

Stötte på en väninna som påpekade att jag inte skrivit på lääääänge och det är helt rätt. Vad ska jag skylla på?
Jag har ju inte fullt upp precis, men som jag sa ibland går jag bara runt datorn och vägrar att sätta mej ner och skriva.
Helgen har förflutit bra, gäster  i fredags och hantverksmässa på Arcus. I tron att man gör bra affärer på dessa marknader och mässor köper man då tunnbröd, rökt kött och garn och allt är 10% dyrare! Hur dum får man va?
Nåja det var trevligt att gå omkring och träffa gamla (!) skolkamrater.
Nåt som stör mej det är det nypåkomna onda som har parkerat sej på min högra sida under revbenet i höjd med njuren, den enda som jag har kvar. Fick en tid hos "min" Roger idag och han har klämt och känt och han vet inte vad det är men jag ska på röntgen pronto. Har ätit Sutent 2 veckor nu och har bara lite biverkningar. Alla värden är bra men det är inte alltid av godo. Talesättet " Ont ska med ont fördrivas" har mycket sanning i sej. För om det inte angriper övriga organ mm så tar det inte på cancern heller.
1. Tråkigt: Barnens farbror dog idag av brusten aorta, knappt 60 år.....
2. Roligt: Rolf blev morfar för andra gången igår, en flicka, 4850gr, 55 cm.
Nu ska vi äta abborrfilé.
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Siv

Hej!! Ville bara önska dig en trevlig helg o gratta morfar från mig... Kram Siv

2010-11-12 @ 17:34:02
Postat av: Karin Jönsson

Hej kusin

Känn ingen press att du skall skriva på din blogg.

Skriv som du gör när de känns så.Även om vi är

många som tycker det är trevligt när du har skrivit.

Du skrev den 9 nov då Anita Warnerfelt fyller år.

Nästa år blir hon riktigt myndig. Inte så många år

till för mig. Men den dagen den sorgen. Har iallafall fått njuta av pensionen några år.

Hoppas att du kommer att känna som jag att det.

är helt underbart. Du gör vad du vill när du vill.

Inte behöver man slåss med Försäkringskassan.

Man har sin pension även om den inte är så stor (för min del alla fall) men man klarar sig.

Önskar dej och Rolf en skön helg.

Kram Karin

2010-11-12 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0