Onsdag 13 jan

Tjolahopp!
Ja då var man hemma igen. Tänk vad 14 dar går fort...ibland..utom när det är för mycket månad kvar i slutet av pengarna!!
Resan hem gick bra trots makens magsjuka. Han behövde inte "bo" på toa. Men han kunde ju inte äta eller dricka (öl, vin eller GT) utom vatten förstås. Om man kan hitta nåt positivt så blev det ju billigare, haha.
Kom till Kallax efter en mellanlandning i Sharjah kl 1 på natten och Ante denna fantastiska son hämtade upp oss alla fyra och sen bar han som vanligt upp resväskor uppför alla dessa trappor. Vi var ju lite klena båda två. Tog till kl 0315 innan man varvat ner, kunde bara sova en liten stund, steg upp före sju och plockade bort julen och tvättade upp ALLT. Lite sunkigt att ha kläderna liggande i resväskan i 14 dar, det fanns inga garderober.
Tog en timmes promenad som avslutades på Bj VC för provtagning. Ska bli spännade att höra hur värdena är efter all sol. Solbrun, är bara förnamnet, åtminstone för min del, jag är svart.
Nu idag ska jag bege mej till jobbet, ska bara stanna på Maxi och handla lite snabbmat...undrar hur dom har haft det "mina killar", om dom fått nån mat när mor har varit borta........frukt och Loka.....hm.
"Att bry sej om småsaker kan spela en stor roll!"

Ha en bra dag, det hoppas jag för min del åsså!
Överstinnan, back home.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Välkommen hem! Kul att resan har varit så bra. Svart :) jag är helvit. Kanske blir en snygg kombination. Kram

2010-01-13 @ 08:47:16
Postat av: Marléne

Låter som solen gett dig massor med kraft. jag trodde du skulle vara hemma första dagen och vila ur dig "Jetlag" Ha en härlig dag på jobbet. Kram kram

2010-01-13 @ 09:19:33
Postat av: Carina

VÄLKOMMEN HEM

Är så nyfiken, du kan väl höra av dej då du har tid..



Kram fr

Carina

2010-01-13 @ 09:22:51
Postat av: Gunilla

Hej å välkommen hem.

Härligt med en sån solbränna när andra är albylfärgade.Låter som resan gjort dej gott.

Synd bara om Rolf.

Kram Gunilla

2010-01-13 @ 13:51:06
Postat av: marg

Ja, nog är du svart alltid. roligt att du har varit och är pigg. Hoppas att dina prover är bra.

Kram och god natt, krya på dig Rolf

marg :D

2010-01-13 @ 21:55:13
URL: http://margarete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0