Söndag 26 dec

God fortsättning på er alla! Det har varit tunga dagar. Orkade inte hela julafton, tur var att Åsa och Klara kom tidigt och fixade det mesta. Tusen tack kära dotter och dotterdotter. Dessutom kunde jag inte äta. Måste nog återgå till dropp på måndag. Men tack alla för julklapparna!
Maria var jättedålig så dom fick åka hem tidigare än tänkt.
Jag sov mej igenom juldagen, orkade ingenting. Idag är det väl lite bättre, ska försöka ta mej ut jag ser ut som ett lik i ansiktet.
Ja det var den julen, inte mycket att yvas över.
Lev o må alla nära och kära
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka!Ja, det var ju inte direkt om något julmatsfrossande som du rapporterade. Skönt att du har nära och kära runt om dig. Jag (Alf) är förkyld och stannade hemma och lät Mona och Kina fara på julkryssningen. Dom frossade och jag gick loss på lite makaroner och falukorv. Inte blev det som det var tänkt. I morgon blir det väl något på stan kantänka. Stora kramar till dig Viveka från oss i Hammarbyhöjden, massor av snö och just nu -7 gr.

2010-12-26 @ 18:34:29
Postat av: Kina och Alf

Jaha! Så skulle du inte ens få peta i dig lite grand från en jultallrik. Kina och Mona fick själva fara på julkryssning och frossa. Jag (Alf) var förkyld och fick vackert stanna hemma och ta mig lite stekt falukorv med makaroner. Det blir inte som man tänkt sig. Här kommer i alla fall en riktigt len och kärvänlig julklapp på din kind från oss i Hammarbyhöjden!

2010-12-26 @ 18:53:28
Postat av: marg

God fortsättning kära vän. Det är så tråkigt att du inte kan äta ens lite gran. Vi har haft en härlig julafton alla tillsammans. Det var så roligt.

Jättekramar

marg

2010-12-26 @ 21:51:20
Postat av: Britt-Marie

Gulle gulle dej - jag önskar i alla fall god fortsättning, måtte du bli bättre!

Kramar i mängd från B-M

PS Är lite orolig, Hanna befinner sig nu nånstans över Atlanten på väg för mellanlandning i Houston och slutdestination Guatemala City - suck!

2010-12-26 @ 23:37:21
Postat av: Siw

Många varma kramar och hopp om att det vänder snart.

Önskar dig allt gott.

Siw

2010-12-27 @ 10:51:04
Postat av: Britt-Marie

Kan meddela att Hanna är framme i Guatemala City, fick SMS i morse och sen läste jag på FaceBook - känns bra att hon är framme, kommer hem igen 25 januari.

Ha det så bra du kan Överstinnan! Kram

2010-12-27 @ 22:34:10
Postat av: Siv

Hej o God fortsättning!! Hoppas att du mår bättre på väg till jobbet -28 grader huu ´va kallt!!

Vi hörs Kram Siv

2010-12-28 @ 06:04:35
Postat av: Mats & Monica

Hej lilla moster! Åhh vad trist att höra att varken Du eller Maria mår nåt vidare! Nu hoppas vi på en snar vändning så Ni får äta och må gott! Tänker på Er - kramar M & M

2010-12-28 @ 12:00:34
Postat av: marg

Hej, skulle bara titta in och se hur det är med dig. hoppas att du kan äta lite. Här har barnen kommit med pizza till middag. Sanna och hennes familj har i kväll åkt tillbaka till Stockholm.

God natt min vän

marg

2010-12-29 @ 00:18:52
Postat av: Siw

Kära,kära vän! Hoppas att du mår bättre. Att näringsdroppet ger dig nya krafter.

Igår åkte vi till Stockholm, tillsammans med

Peters familj.För att åka skidor!! Det finns

en anläggning i Huddinge. Inte speciellt stor

eller häftig. Men dock. . .Frida ska ju lära

sig, och då är det bra att slippa åka så långt.

Nyårshelgen kommer vi att tillbringa i hemmets

lugna vrå.Vi ska laga lite god mat och mysa i

soffhörnan. Önskar dig och Rolf ett gott slut

och ett GOTT NYTT ÅR

Hjärtevarm kram från både Leif o mig

2010-12-30 @ 21:31:02
Postat av: Carin Hessmo

Vill, hur det nu än är, önska dig ett Gott slut och ett Gott Nytt År. Hoppas du kan få fira in det nya året någorlunda i alla fall. Per och jag ska vara hemma med en gäst, äta och dricka gott. Sedan måste jag få avslöja. Jag har bokat en ny liten kissekatt, en siames. Den är nu 6 veckor och om 6 veckor till så får vi hämta den i Torneå. Vad gulligt det ska bli med en liten kisse i huset igen. Min förra som jag haft i över 15 år dog ju den 27 november. Han var ju världens finaste och nu får jag en ny liten hjärtevän. Härligt.

Sköt om dig så gott du kan, du är så duktig och modig.

Kram

Carin

2010-12-30 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0