Fortfarande onsdag den 18 nov

Dagen har jag tillbringat liggande i soffan, nu kom urinvägsinfektionen som ett brev på posten.  Jag ringde jourcentralen ikväll och fick komma dit på direkten. Innan jag skulle lämna urinprov kommenterade jag sköterskans snygga halsband och kan ni tänka er, jag fick halsbandet av henne!!  Vilken tjej! Hon sa:" jag har haft så mycket glädje av halsbandet, men nu är det din tur"
Jag fick träffa läkaren och har fått penicillin så nu ska det väl reda sej så vi kan åka till Skåne.
Nu väntar sängen.
Godnatt på er alla /Viv
Glöm ej elfte budet : "Du skall icke ge dej"

Kommentarer
Postat av: Karin Jönsson

Hej kusinen.

Elfte budet som du instiftat är bra.Gäller bara att komma ihåg det då och då. För all och envar.Du är som en energispruta. Kraaaaaammm/Karin

2009-11-18 @ 21:56:26
Postat av: Karin Jönsson

Hej kusinen

Det elfte budet som du instiftat,borde vi komma ihåg då och då. Du är en energispruta.

Kraaaaaaammmmm/Karin

2009-11-18 @ 21:59:37
Postat av: marg

Hej Viveka!

Urinvägsinfektion är tusan så jobbig. Vilken sköterska som gav sitt halsband till dig, nu får du glädjas åt det. Har haft sista lektioner för denna vecka idag. Så imorgon är jag ledig och behöver inte kravla mig ur sängen kl. 6.30, skönt!

Ha det bra och sov så gott,

kram marg

2009-11-18 @ 22:23:00
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Britt-Marie

Ååh, vilken gullig sköterska! Hoppas urinvägsinfektionen lägger sig + allt annat skit. I skrivande stund är du förmodligen i Skåne - hoppas du inte blåst bort, det var ju ett jädrans oväder här igårkväll! Mycket bra "elfte budord" - det ska jag ta fasta på! Stor kram från B-M

2009-11-19 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0