Yvonnes dag- 29 maj!

Grattis kära syster på din namnsdag! Jag må då säja, vilken uppvaktning jag haft hela dagen. Åkte till jobbet och var där redan 0710, Sel blev förvarnad, inte ett ord, jag ville vara så diskret det bara gick. Alles klar! Jobbade på till lunch, hade sen olika shoppingmål på storheden, sen hem. Gjort några pajer, tårta och sen stora mottagningen av mina fantastiska barn med respektive och mina fina barnbarn. Det känns så tryggt att ha alla omkring mej nu. Har blivit så uppvaktad, massor av vackra blommor, kort och hälsningar från vänner och släktinagar. Jag är så tacksam. Fick en "spikmatta",låter hårt, men det är nyttigt för kroppen sägs det. Dom goda endorfinerna frigörs och det är ju positivt, men jag måste kolla med Umeå först om jag kan börja använda den.(den stod först på önskelistan.) Nu är det natt och vi ska gå till sängs, ev åker vi till Ikea imorgon, passar på att handla tillbehören till bastun i så fall i Finland. Tack alla ni för hälsningar, sms, e-mail, besök, telefonsamtal mm som jag fått m a a min födelsedag. Ni är fantastiska!
Kram till er alla!
Överstinnan!


Kommentarer
Postat av: marg

God morgon Viveka!

Det är idag som det ska bli +25 grader varmt. Få se om vädergubbarna har rätt. En promenad blir nog bra lite längre fram på dagen.

Vad roligt att din födelsedag blev så lyckad.

Ha en trevlig dag

kram marg

2009-05-30 @ 07:32:41
Postat av: marg

hej på dig.

nu är det över midnatt och alla kloka människor sover.Har idag varit på promenix nästan en timme, med en stav. Har sen grejat på hemma. Imorgon kommer alla barn & barnbarn nåja halva styrkan i alla fall. Den andra halvan ska vi besöka nästa månad.

God natt och sov så gott

kram marg

2009-05-31 @ 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0