Söndag 3maj.

Ja då var den här helgen över. Trist. Det har varit så fantastiskt trevligt. Jag har varit utan  morfin sen i torsdags, bara min ED. Jag hoppas att jag blir kvitt den i veckan. Jag ska prata med  "min" läkare Christiane att få komma till Umeå så fort som möjligt. Jag har tyvärr tappat förtroendet för Sunderbyn och urologen. Det är ju inte klokt att det inte finns en  onkolog  på europas modernaste sjukhus! Det är t o m skrämmande!
I lördags kom våra vänner Siw och Leif och dom åkte hem idag. Det är fantastiskt att 35 års vänskap håller i sej!
Det känns verkllgen underbart med såna vänner.Sen kom min kära goa vän Ingela med sin CarlIvan. Ante, Maria och Elin har också varit här....härligt och kärt!
Sköterskan har nyss varit och bytt kassetten till EDn så nu räcker den i 12 timmar, imorgon är det avd 51 som har ansvaret..
Jag tar med mej joggingskorna  för nu gäller det att hålla sej i form.
Nu väntar sängen och min gulliga gubbe.
Kram & God natt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

God morgon Viveka,

bara en liten hälsning innan mina studenter kommer.

Vad roligt att du har haft en så trevlig helg.

Hoppas att du får vara smärtfritt i framtiden också, untan "apparater".

Kram marg

2009-05-04 @ 08:39:49
Postat av: Anonym

Hej!! Va bra att du haft en skön helg... Hoppas att

du får fortsätta vara smärtfri... Ha det så bra vi hörs// Kram SIv

2009-05-04 @ 09:02:36
Postat av: Marléne

Hej moster !

Fullt upp verkar du haft i helgen. Skönt att du fått vara hemma o njuta av dina vänner o familj. Hoppas att du får komma ner till Umeå o få vård här, det är ju märkligt att det ska vara sån skillnad. Själv ska jag tillbringa dagen med flyttkartonger. Vi åker med ett lass i morron. Vi mår bara bra o än så länge är allt helt lugnt inför flytten. Det flyter på bra. Ha nu en så bra dag du kan på "dårhuset" (som du så snyggt kallade det) Vi skickar några varma kramar till dig.

kram kram kram kram......

2009-05-04 @ 09:04:28
Postat av: Vinsalisa

på med joggingskorna, i like!

Idag är jag hemma med sjuk Alma, det kittlar i min hals oxå..... Jag ser Isac leka på skolgården från mitt fönster, jogginskor och ingen jacka underbaaart med förkänning av sommar!

/Kramisar!

2009-05-04 @ 09:35:26
Postat av: Karin

Goförmiddag !

Ja nu är du väl tillbaka på " huset" igen. Tur att vädret var så gött under din permis, redan nu är det kallare vindar. Nu börjar vi känna igen den "gamla" Vickan ,med walkingskorna och utepromenader i sikte.Tack för titten igår och den smarriga kakan. Du vet ju att vi alltid är kaknödiga=)=)Vad tror du om att kalla Laptopen för " Vita Blixten"?

Kram x 2 / Karin

2009-05-04 @ 09:48:54
Postat av: Ingela

Joggingskor och Din sisu,Du har min stora beundran.Underbart att se Dig på G.Bamsekram Ingela

2009-05-04 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0