Prag den 4 juni

Dobrý vecer! Så har man då landat i  Prag. Här är inget vidare väder, kallt och blåsigt. Men mycket hinner väl ändra sej.
Resan hit gick bara fint, allt funkade bara bra. Så stod hon där,min amerikanska syster.....
Vi åkte shuttlebus till centrum och en liten promenad till Astoria Hotel. Ett stort fint rum, där Hjördis redan installerat sej. Vi va väldigt trötta så nu har vi sovit en stund och skulle vi öppna en flaska rött....Det måste vara länge sen jag attackerade en vinflaska, jag skar mej direkt, så nu har storasyster plåstrat om mej...Vi hade inte ringt till mamma och frågat om vi fick dricka vin, det var nog därför.  !
Nu ska vi lyssna på böcker, kl är 23 så vi tar ny tag i morgon!
Dobrou noc!
Systrarna på resa.

Kommentarer
Postat av: marg

Hej, det låter trevligt, fint att resan gick bra.Titta på allt, njut av allt. Här är det också kallt, men huvudsaken hjärtat är varmt.

Vi har varit på födelsedagskalas, smarrig tårta och kaffe, där rök nattsömnen.

Ha det riktigt bra hälsa syster

kramar marg

2009-06-04 @ 23:51:37
Postat av: Kärran

Godmorgon sköna damer!

hoppas ni fått lite värme i Prag till idag. Här är det kallt och blåsigt! Brrrrr.... Varför har inte vi champagne i flaskorna när vi stavgår?

Ídag skall jag åka med mina "gamla" arbetskamrater Lasse och Per-Erik samt Dan, till Piteå och spela golf. Sen bär det iväg till Brittas stuga för party! Ser fram emot detta.

Nu skall du och Hjördis ha det riktigt trevligt i Prag eller var ni nu har tänkt ställa kosan. Ge henne en kram från mig.

Kärran

2009-06-05 @ 07:23:56
Postat av: Karin

Hallå brudar!

Ni får hålla er till champagne med kork så det inte blir nåt mer blodvite på rummet...Här blåser ishavsvindar så vi kan inte skryta med nån värme.Kikade på hotellet via nätet och det ser så fint ut.Ta lugna promenader med en och annan vätskekontroll:-)Sen en siesta mellan varven och en god bok, med andra ord NJUT och ha det så gött som bara den...

Kramar till er båda/Karin

2009-06-05 @ 12:56:28
Postat av: skogsbritta

Ja tänk att när ni träffas då hittar ni bara på rackartyg.....

Hoppas att ni får en riktigt trevlig tid i Prag..



Buzi buzi

2009-06-05 @ 15:50:04
Postat av: Klara

hej hej momo.=)

surfa nu inte för mycket för då blir det dyrt för dig!

hoppas att det blir lite bättre väder nu när du kom dit.....=)

imorgon ska jag på farmen och se EMD...=D

många kramar och pussar!!

2009-06-05 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0