Tisdag 15 dec

Nä nu är det inge bra, jag måste läggas in ( julsill??!!) på urologen i morgon bitti. Jag har en ansenlig mängd vätska i höger lunga som ska bort via nån slang eller nåt. Det är förmodligen den, pleuravätskan som skapat mina smärtor. Ja, är det inte det ena så är det det andra (sa kärringen som satte sej på  lien, eller hur det nu var).
Roger B ringde i dag och "kallade in" mej så det är bara att lyda. Och när det gäller honom så lyder jag så gärna!
Dagen på jobbet har varit trevlig som vanligt. Jag önskar att alla hade sån trevlig arbetsplats som jag har. Nu håller vi på med förberedelserna för kommande julspex, hangarhundarna och hangartiken(jag) har fullt upp som vanligt, men det brukar bli poppis.
Nu hoppas jag att det inte tillstöter nåt som gör att jag inte kan delta, håll tummarna! Synd att ni bara har två var för nu behöver jag många tummar!
Umeå ringde i morse och levererade provsvaren och dom var väl inte dom bästa men godtagbara i allafall. Måste nog ha en betydligt starkare dos av Sutent nästa period, nåt som tar livet av dom objudna gästerna som härjar i min kropp.
Nä nu ska jag sätta mej i soffan och ta fram sticksöööömen.

"Gör saker för lustens och glädjens skull!"  Och framför allt, glöm inte 11:e budet......

Överstinnan önskar er alla en god natt när ni nu behagar gå på bäddan!!

Kommentarer
Postat av: Marg

Hej! vi håller alla tummar vi har och tänker på dig!

klart du ska vara med på spexet, spex och goda skratt är helande! Lycka till imorgon. God natt kram

marg

2009-12-15 @ 21:25:47
URL: http://margarete.hultin.cc
Postat av: Britt-Marie

Åååh, vad du är härligt positiv -hoppas du kommer att delta som hangartik...som sagt DU SKALL ICKE GE DEJ. För övrigt, hon som satte sig på lien sa "kors i röven" och hon som hade näsblod sa "är det inte det ena så är det andra" =) Och måtte ni komma iväg till Thailand! Stor kram från B-M

2009-12-15 @ 22:39:10
Postat av: Ekorren

Räkna med att det hålls tummar för dig!!!!Vi lånar även in grannarnas om det behövs...Inte undra på att du haft ont med all den vätskan på FEL ställe!Putz weg med den och tänk på sanden mellan tårna i slutet av december....

Hur många kramar som helst/ Karin

Ps Tror du dom har några snygga påsar på Sunderbyn???

2009-12-15 @ 23:20:24
Postat av: Marléne

Hej moster !

Skönt att du får bli av med den överflödiga vätskan innan jul, du kommer nog att känna dig i bättre form efteråt. Vi har varit tyst ett tag för dagarna har inte räckt till,och när jag varit klar har det varit sent sent på kvällen, Ulf har försökt hålla ordning på sin mamma som är mer än virrig nu. Jag har pluggat för fullt. Det är jätte kul och jag sitter med näsan djupt i böckerna till sena kvällarna. Nu har jag "bara" ett grupparbete kvar i år, ska vara klart till 4 januari. Jag gör som du säger :) Jag pluggar för lusten och glädjen skull, har en otrolig läslust och gläds åt varje ny sak jag lär mig.

Vi hoppas att ni tar er iväg till varmare breddgrader. Det vore säkert välgörande för er båda. Sköt om dig och kramas mycket.

Kram kram fr Ulf o Marléne

2009-12-16 @ 00:01:43
Postat av: superwoman

Himla tur att du har så mååååånga som håller tummarna för dej då;) Många tummar blir det vill jag lova! Småflickorna som jag jobbar med på Kvantum kallar mej för övrigt för superwoman:) Jag tycker du och jag är superwomen, eller hur?? Det som inte dödar, det härdar..... Fasen vad hårda vi ska vara sen då, eller hur?

2009-12-16 @ 08:37:15
Postat av: Cat

8 tummar och 6 kattummar (Rasmus har två extra)håller vi för dej här på Räfsgränd. Hoppas du orkar med att göra hangaren osäker i morgon!

Kram

2009-12-16 @ 08:50:42
Postat av: Alf och Kina

Här i Hammarbyhöjden håller vi tummarna och hoppas att du får bestämma själv var du ska vara eller vart du ska resa. Vi tar en kort tur med Birka till Mariehamn två nätter över Julen. Så fick vi julmat utan att behöva laga den. Vivi jobbar som vanligt över helgerna.

Nu håller vi tummarna så att det knakar.

2009-12-16 @ 10:32:51
Postat av: Gunilla

Kära syster!

Jag håller ochså alla mina tummar för dej min vän så du får komma iväg till solen å värmen.

Igår blev jag uppsagd, slutar feb-mars nån gång.

Iövrigt hade vi julbord för 140 pers på jobbet.

Gick bra.

Kram från Gunilla

2009-12-16 @ 14:14:57
Postat av: Granen

Hej på er!!! Njut de sista dagarna och välkomna hem till ett fantastiskt vinterlandskap. Vi har plogat och fint, posten tas in och växterna lever. Våra gäster har farit hem till Limhamn efter ett vinteräventyr de sent ska glömma. Boden kan starta fanclub! Ni är så välkomna hem igen!!! Sanna hälsar och tackar så mycket för julklappen. Kram, njut/T

2010-01-05 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0