Söndag 27 dec

God fortsättning på julen! Nu gäller det att hålla sej i skinnet så att den här resan blir av. Det har ju varit lite si och så  dom senaste dagarna. Men idag mår jag bra och det ska jag göra nu i minst två veckor till. Allt är packat och klart.
I går hade vi äran att få besök av broder mad familj från  Vuollerim. Kors i taket!  Men det viktigaste var att jag fick träffa Julia, lika söt och gullig som vanligt.
Sen kom Ante med familj och efter det Kjell och Kerstin. Trevligt alltihop, mådde väl lite dåligt nar jag skulle sova men Oxinorm gör susen.
Har sovit länge och nu väntar jag på att Sara och Rasmus ska komma men sen......SKA JAG UT I FRISKA LUFTEN. Har inte varit ut sen julafton. Det är inte klokt!
Nu vill jag önska er alla ett gott slut på 2009 och ETT GOTT NYTT 2010. Det kan inte bli värre än 2009, åtminstone för min del.
Jag tar inte min Vita Blixten med till Thailand, kanske jag hittar ett internetcafé så jag kan skriva, om inte så skriver jag när jag kommer hem. Men nu är det nära........

" Så plötsligt kommer det rätta ögonblicket!"

På återhörande/Viveka
PS. Nu är det Toril som är överstinna......

Kommentarer
Postat av: Syster Lena

Ha en trevlig resa!! Kom ihåg att du skulle ta ett glas vin nere på stranden för min räkning. Det skall vara rött och dyrt!

2009-12-27 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0