Onsdag 23 dec. Silvias födelsedag.

Vaknade av telefonskräll i morse. Aldrig har man telefonen i närheten när det ringer. På ett sätt var det bättre förr när telefonen satt fast i väggen, då kunde den inte glömmas överallt. Nåja jag skulle ju ändå upp och svara,ingen vet ju om jag haft en bra eller dålig natt. Jag är så ohyggligt trött....på allt. Trött på att ha ont mest hela tiden, morfinet gör mej trött och snurrig. Tyvärr måste jag ta det ofta, ofta. Men nu är det handsprit som gäller om jag ska klara Thailand och framför allt alla människor på planet.
Har julpysslat hela dagen och varit en sväng ner på stan, hittade ingen bikini till mej, får väl klara mej med dom gamla, men Rolf köpte nya badbyxor, inte utan knot....
Har gjort en tunamousse till i morgon, Åsa kan inte tänka sej en jul utan...
I kväll blir det uppesittarkväll, men förmodligen blir jag ensam bara för detta snöh-e som ska plogas.
Det får gå ändå, slipper ju det när vi åker på sem.
Jag har bestämt att inte ta med nån dator till Thailand, det blir alldeles för dyrt. Så jag får skriva dagbok för hand i stället.
Ty:
"En vana kan inte kastas ut genom fönstret- den måste baxas nerför trappan, steg för steg!"

Nu ska jag ladda  med ett glas rött, kanske lite chips.
God Jul och TACK alla ni som stöttar mej i mitt elände, jag älskar er!
Överstinnan.
Hade vi varit hemma skulle vi nog badat bastu i morgonkväll, men det får blir på juldagen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas det röda smakade bra.Sitter i min soffa och njuter av mina fina kuddar,made by Viveka.Hoppas

sprutan,sätter fart på Dina värden.Önskar Dig och Rolf God Jul.Bamsekram Ingela och CI

2009-12-23 @ 22:58:13
Postat av: marg

Hej, det har redan blivit Julafton och jag är ännu inte klar med allt, men nu är det sängdags.

GOD JUL VIVEKA & ROLF! GOD NATT OCH SOV GOTT.

Kram marg

2009-12-24 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0