Luciadagen

Ja nu har det varit mycket. Har inte skrivit sen i torsdags.
Skjutsade Åsa och Lars till Kallax fredagsmorse,for sen en snabbis till jobbet, hade maken med mej för en gångs skull. Efter lite ofrånkomliga ärenden käkade vi på Kyrkbyns kök & matsalar, alltid lika fräscht och gott.
Väl hemma igen så blev det väl lite mat igen på kvällskvisten. Tittade på Idol och sen var det god natt. Åtminstone hade jag hoppats på det men nu är det ont som tusan  i bröstkorgen och ut genom ryggen. Måste konsultera min läkare i morgon för det har inte gått över än.
Lördag morgon for vi då till Haparanda och Cape East. Å Ikea förstås, men vi hann en sväng till Finland också.
Kvällen på Cape East var helt sagolik, fantastisk mat, trevlig samvaro efteråt, en ung vacker kille spelade piano och sjöng allt vad vi ville höra. Mycket trevligt!
Lite efterfest på vårt rum innan det var dags för sängen.
Åter en sväng till Ikea innan det bar iväg hemåt. Nu är vi så trötta så det blir bara en snabb dusch innan John Blund söver oss. Det blir lite extra morfin ikväll igen....lite oroväckande med tanke på kommande resa....
Men som sagt....
"Lyckliga äro de som inte förväntar sej något - för dom blir aldrig besvikna!"
Jag har iallafall bytt ut duntäcket mot ett i syntet med hopp om att klådan ska ge sej. Men jag håller mej till det elfte budordet:Du skall icke ge dej!

God natt säjer hon som bor överst!

Kommentarer
Postat av: marg

Hej,

hoppas du kan sova i natt. Kram marg, jag är lite trött och ska gå och sova. :D

2009-12-13 @ 23:29:48
URL: http://maragrete.hultin.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0