Lördag 5 dec Grattis på namnsdagen Sven!

Vaknade tidigt i går morse, men kröp ihop och somnade om till kl 9. Sen kom virvelvinden Klara,skulle ändra lite på hennes fina balklännning som hon ska ha på nyårsafton. Åsa kom och vi åt lunch alla tre, inte så ofta jag har dom hos mej , dotter och dotterdotter. Toril och Dixie avlöste dom och sen kom Ingela och Petra. När vi hade fikat färdigt kom maken med skånskt sällskap. Jag hann inte ut på hela dagen men har tagit tillbaka det idag.
Maken och hans kompis har nu åkt lastbil till Skåne och jag ska tillbringa några dagar med mej själv. Det ska faktiskt bli skönt att bara slappa och glo på TV.
Har sovit så dåligt inatt, har haft sån jävulsk klåda på vänster arm,vet inte vad som har blivit när det kliar så lokalt. Men det gick över mot morgonsidan,efter pillerintag.
Nu har jag frostat av frys nr 2, nr 1 avfrostades i gårkväll. Skönt att ha det gjort, för det är bland det tråkigaste jag vet.
Nu ska jag placera tillbaka fryssakerna och sen blir det postkodmiljonären.
"Det räcker inte alltid att göra sitt bästa, det kan krävas att göra det nödvändiga!"
Ha en trevlig afton
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Kvällen lider och imorgon kommer Nikolaus till alla snälla barn.Ha en god natt och sov gott kram

marg

2009-12-05 @ 22:50:04
URL: http://margarete,hultin,cc
Postat av: Alf och Kina

Ha det nu riktigt skönt i vintervädret. Vi tar det lugnt. Igår gjordes det palt på gotlandspotatis och Vivi, som är smakexperten, godkände den. Hon var på julfest med firman i förrgår så igår smakade det gott för henne med palt och fläsk framåt 17-tiden. Annars fortsätter vi att flanera i gråvädret. Och så har Kina fastnat för en biografi om Carina Ari, en dansare från förr. We hears!

2009-12-06 @ 10:22:44
Postat av: Marléne

Skickar dig en kram via etern :)

2009-12-06 @ 16:18:51
Postat av: gustin

Hoppas du får några sköna semesterdagar,du är välkommen till trollstigen 31,beställningen är fixad

Hälsningar "Knivegge".

2009-12-06 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0