Lördag 24 sept

Hej!
Du som skrivit om Din mamma som spelade piano ini det sista.......vem är Du? Du har inte skrivit det i början...
skulle vara kul om jag fick veta det.
Idag är det lördag och lite trädgårdsarbete står på agendan. Skulle vila igårkväll när maken var på bowlingen men då kokade jag marmelad, äppelmos, ratatuoille och stekte revbensspjäll. Det var den slö-fredagen dé!
Idag har Marg och jag varit på marknaden, köpte en rökt fisk, en korg och en limpa. Sen "fikade" vi vårrullar, te, ost och bröd hos henne.
Nu har vi beställt var sin elevationssäng från Jysk. Ska bli skönt att få upp mina svällande fötter.
Ha en trevlig lördagkväll!
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Der blir skönt för dina fötter och hela kroppen att ligga i en elsäng, jag njuter varje kväll när jag går och lägger mig.

kram

2011-09-24 @ 20:35:33
Postat av: Marléne

Så härligt det låter med en sån säng :) Hoppas det blir perfekt för dina fötter :)

Stor kram från oss här nere i solen :)

2011-09-25 @ 16:25:04
Postat av: Britt-Marie

Ojsan! Glömde jag skriva mitt namn?!?! Det var min lilla mamma Märtha som spelade piano. I helgen har jag varit i Trelleborg och firat min lillasysters 50-årsdag.

Vad häeligt det låter med ny säng - hoppas den hjälper!

Kram från Britt-Marie i Laholm

2011-09-26 @ 07:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0