Fredagkväll sista sept

Nu har vi spenderat dagen till fots, Ströget upp och ner. Hittade många intressanta affärer. Fick en ordentlig känning av shop-o-holic...Skor, tunika,leggings,ryggsäck och däremellan nån liten öl. Livet är bra trevligt, dessutom är det bara fredag, två dagar kvar. Der som är det negativa är mina fötter, som fotbollar, spränger som tusan. Men det är ändå bättre att gå än att sitta still. Men vilken underbar stad detta är. Nyhavn är ju alldeles outstanding. Det jobbar många från Sverige här, det tar ju bara 30 min med tåg från Malmö. Vi tog en 1-timmes båttur runt i olika kanaler och det var kul men det blev lite kyligt när man svettats hela dagen. Det har varit minst 25 grader idag, härligt! Man hade glömt hur underbart det är med sol..
I morgon, stor fukost, sen hela dagen i den stora staden. Ska bli fint väder igen så det är bara att njuta!
Larmet gick på min pump, slangen loss, men nu vet jag att det funkar.
Godnatt på er alla nära och kära!
Viveka och maken

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Ja, nog är Köpenhamn en härlig stad. Man behöver inte göra så mycket, det räcker att bara vara där. Miljön, maten, människorna. Lyckliga ni!

2011-10-01 @ 08:26:45
Postat av: Siv

GoMorron!! Låter härlgt önskar jag vore där... Härligt väder idag så nu ska jag ut på en lång promenad.. Ha en fortsatt bra helg Kram Siv

2011-10-01 @ 10:46:13
Postat av: Karin

Hallå där i Copenhagen! Åååå vad det låter mysigt att strosa och riktigt få shoppa loss....Önskar er den bästaste helgen, det är ni värda !!!!

Kramar i massor/ Karin o co

2011-10-01 @ 13:48:27
Postat av: marg

Hallå där! Fint att ni har det så bra, lev loss ordentligt! he, he ....

Här är det tyst och stilla. Jag blir glad när ni kommer hem. Kramar marg

2011-10-01 @ 21:23:17
Postat av: Marléne

Så härligt för er att nu får strosa i underbara Köpenhamn. Det finns så otroligt mycket att se där. Jo, solen är underbar, den behöver vi mer än vi tror. Sköt om er: kram kram

2011-10-01 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0