Torsdag 27 okt

Igår onsdag klev jag helt resolut ur sängen och for på bio med Ulla. Såg "Hur många lingon finns det i himlen?" en helt underbar film med Hudik-gänget. Man grät och fick sej en tankeställare. Filmen kan varmt rekommenderas.
Sen tog vi en kopp kaffe på Enter. Hann med en sväng på Returidé, några små "måste-ha"-saker följde med hem så nu  har jag slängt ut minst det dubbla...
Har mått mycket bättre idag, en snabb sväng ut på stan och sen så kom alla mina 5 barnbarn hit på middag. Jag gjorde 3 stora formar lasagne och det var poppis plus glöggkokta päron med glass och grädde. Allt roligt tar slut så fort. Nästa gång så låser jag in dom en stund. Nä men dom har ju sitt och dessutom var det kvällsöppet till 21.
Nu ska jag lägga mej i någorlunda vettig tid så man kommer upp i ottan. Maken har satt ihop dom två resterande stolarna till köket så nu börjar det likna  nåt.
Nu säger jag god natt och önskar er sköna drömmar!
Fru Anderssson

Kommentarer
Postat av: Siv

Gonorron!! Ville bara önska dig en trevlig helg hoppas att du mår bättre..Kram Siv

2011-10-28 @ 06:14:48
Postat av: mie

God morgon Viveka. Kom hem i går från Gällivare, åkte upp i onsdags och hem i går (torsdag), alltså en snabbis, kul att träffa sina kära om en bara för en kortis. Vad gott det lät med glöggkokta päron, vill gärna ha receptet. I dag ska jag till Återvinningen och lämna in lite grejer och sen packning. Längtar till tisdag då jag får hämta nyckel till lägenheten. Ha en trevlig helg och förstås kramar

2011-10-28 @ 07:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0