Tisdag 4 oktober

Just när man tänkt gå stavgång med Marg  och bestämt mej för att be henne sjunga Tyska nationalsången, så öppnade sej himlen. Ingen stavgång- ingen nationalsång! Vart får man alla rim från? Är det möjligtvis från modern, ja jag tror det, hon tyckte mycket om att spexa och sjunga.
Idag har jag varit till Luleå med Karin och betalat sängarna som, ska bli hemkörda  i morgon.(Stackars bärarna, dom vet inte om att det är 72 trappsteg!)
Men det  ska bli underbart, huvudänden upp så även fötterna, med hjälp av en motor.
Det ironiska är ju att jag fick hem  soakudden igår och på två dagar har jag inte haft några svullna fötter!!!??
Hur kan det vara möjligt? Ja, den medicin som min ROGER ordinerade kanske hjälper, vem vet?
Men nu, min kära vän Marg hamnade på sjukhuset idag, hur ska det gå med stavgången.....? Marg, kom hem!!!
Nåväl, ikväll har vi varit på bio ochsett "En enkel till Antibes". Sven-Bertil Taube hade en lysande roll. En riktig må-bra-film!
I morgon ska jag beställa tid för bouppteckning, hoppas på denna vecka!
Nu ska jag i säng! Fortare än kvickt!
Godnatt alla nära och kära!
Viv

Kommentarer
Postat av: marg

hej vännen! Nu har jag kommit hem, skönt, till egen säng och dusch etc.

Hoppas vi ses imorgon. Kram marg

2011-10-05 @ 19:53:17
Postat av: marg

Nationalsång imorgon! Kram

2011-10-05 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0