Söndag 23 okt

Ja det har varit hektiska dagar....som vanligt. Jag skrev väl om den fantastiska långlunchen i torsdags, som räckte i 11 timmar. Så är det när man har trevligt.
Fredag: Efter omläggning och provtagning var vi ut på stan. Åt på Oregano, gott gott och vi fikade sen hos Karin & Roger innan vi begav oss till After Work på Bodensia, promenerande. Tänk att man fortfarande får lov att gå på sånt när man inte har ett arbete???!! Men nu  blev det så och det var jättetrevligt. Träffade massor av bekanta, men vi kom hem i vettig tid, 23...
Lördag, igår alltså, diverse småjobb hemma, med både det ena och det andra. Sen åt vi middag i lugn och ro, tittade på TV och jag tror vi var i säng strax efter 22.
Tvättstugan idag, sängöverkast och långa mattor...skönta att få det gjort. Dessutom har vi spolat väggar och golv i tvättstugan, det behövdes verkligen.
I morgon är en ny dag med nya möjligheter, tänk att måndagen är som ett vitt ark....inget planerat..underligt..
Snart är det dags att hoppa i säng, får väl se vad klockan är då..........

Kommentarer
Postat av: Marléne

Fast det är redan för sent att lägga sig tidigt även här ;D

Idag har jag haft värsta baksuget... längtar efter att få baka en massa... det är så svårt här när det inte finns några grejor... I morgon ska vi kolla på spansk Ikea.. lite kul hoppas jag.

Hoppas att du kan sova gott i natt.

Stor kram från oss :)

2011-10-23 @ 22:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0