Onsdag 12 okt, grattis IDA 29 år idag!

Förlåt Ida, jag borde ringt dej idag men det får bli i morgon istället.
Gick upp tidigt i morse (jag kom ju isäng FÖRE midnatt igår, men som ni nog märker så är klockan  en bit efter nu.....
Jag behöver  väl inte säja det igen...att jag är och förblir en nattuggla. Så har det alltid varit även under skoltiden men då var jag i det närmaste DÖD på morgnarna. JanErik har minsann berättat.. Men nu jag är inte trött på kvällen och inte på morgonen. Jag behöver aldrig sova. Tror att det är min medicin som påverkar mej.  Skit samma, man sover när man är trött, så de så!
Hade två snygga tjejer på lunch idag, Bitte & Ulla. Vi åt squashsoppa med bröd, bacon och roquefortost, mycket mumsigt! Sen for jag och Ulla till Bredåker och hälsade på Mona som bott här i huset. Åh vilket fint hus dom köpt.
Hem en snabbis och hämta bilen, for till Veckans Alleh. kollade läget på "mitt bord", har faktiskt sålt en hel del.
I morgon blir det omläggning och byte av kassett. Har tagit en eller två bolusdoser och det är väldigt lite, men jag har inte haft ont, inte i lungorna men överallt annanstans, mina spruckna fingertoppar, att det kan göra så in i... ont nät man råkar stöta in i nåt..
Men nu är det ny dag i morgon och Marg ska följa med mej till Luleå, ska byta till vinterhjul på Dahlqvist, ska packa in sommarhjulen och ett barbord + 4 stolar!!!!! Det måste gå! Annars får dom köra hem gruppen. så de så!
Nu falller ögonlocken sakta igen så nu är det nog dags.....
Godnatt alla nära och kära
Viv

Kommentarer
Postat av: mie

God morgon Viveka

Kl är 6 och jag har hunnit äta frukost och läst tidningen, är det så här att bli gammal, vakna före 5 och inte kunna somna om. Jag hade tur i går, mitt köksbord/klaffbord kom ut på Blocket och blev sålt samma dag, ibland har man tur, ja du har ju också tur som fått sålt lite grejor. Ha nu en en bra dag för det tänker jag ha. Kramar från "packerskan"

2011-10-13 @ 06:09:54
Postat av: Marléne

Har du köpt ett barbord + 4 stolar ?? Var har du tänkt ställa det ?

Förstår att du har ont i fingrarna, ett sår där känns värre än ett jätte stort någon annanstans på kroppen. Skyll på alla känselkroppar ;D

Vi har haft en underbar dag i dag, + 29-30 gr på dagen, toppen :)

Stor kram till dig

2011-10-13 @ 20:37:40
Postat av: Siv

Hej!! ville bara önska dig en trevlig helg

//Kram Siv

2011-10-14 @ 17:30:44
Postat av: marg

Hej! Hoppas ni har det bra! och allt har gått bra.Har varit hemma idag och tagit det lugnt.

Vi hörs och ses Kram marg och god natt!

2011-10-14 @ 23:29:03
Postat av: Anonym

Här var det tyst

2011-10-15 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0