Lördagkväll 8 okt

Fredag: Risig hela dagen, förkylning,hes, nästan utan röst. Var inte ut på hela dagen. Mona kom och drack en kopp kaffe ( och glömde löjrommen fniss fniss, välkommen in i gänget) På kvällen var vi bjudna till Bitte & Nisse på en fantastisk älgmiddag, nå det var inte bara älg det  var så mycket annat åxå. tusen tack kära kära vänner!! Kom hem sent om sider det hann bli.......Lördag 8 okt...
....sovit länge. Inget vidare i lungorna.. men..
har fått ut allt sänglinne o dyl från husbilen och tvättat det , torkat det så nu är det fräscht till nästa vår. På söndag ska husbilen köras till  Hundsjö för vinterförvaring.
Sen var vi bjudna på nästa middag. Denna gång hos släktgrannen Hultin. Jättegod mat & dryck, trevligt trevligt.
Ante & Eva & Elin, Kalle  & Anna, vi var  nio pers. Tusen TACK Marg & Bosse!
Nu har maken burit upp tvätten, oj oj jobbigt, Dixie är här , kanske hon sover över, hon gråter så förskräckligt när vi
försöker lämna tillbaka henne, jag förstår, hon vill inte vara ensam...nu är hon tyst!
Har en undran just nu, kl 2340, ska jag lägga mej och sova eller ska jag ställa mej och stryka tvätten???
Vad valet blev lär ni nog få veta i morgon.
Alla mina nära och kära, utan er alla vore jag ingenting!
PUSSELIPUSS!
Överstinnan


Kommentarer
Postat av: Klara

Puss och Kram på dig med min kära lilla mormor :* (smilisen betyder puss)

2011-10-09 @ 01:35:13
URL: http://klarrissa.blogg.se/
Postat av: marg

Jag hoppas du gick och la dig !? Glömde att fråga idag. Sov gott min kära vän! Nya äventyr imorgon!

Kram marg :* vilken kul smiley den lånar jag av Klara.

God natt

2011-10-09 @ 21:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0