Lördag 29 okt Grattis Jeanette 43 år idag!

Alltså, allt straffar sej! Har haft en del vaken-nätter i veckan så igårkväll när jag skulle se Skavlan så var det godnatt för fru A. Vaknade kl 5, utsövd. Har lullat på här, lyssnat på radion, kolla facebook, mm , maken sover än. Men han går ju upp så tidigt varje morgon så han måste få sova ut nån gång.
Igår var det kassettbyte på fm, sen  for jag till Mona Gunnari som fyllde 65 och där fick jag go-fika! Kollade lite på Mio. Skjutsade hem Elin från badet och sen for Marg och jag i ett dystert spöregn och tittade på vår egen "Golden Gate" som var vacker med massor av lampor.
Idag blir det promenad med grannfrun till Kårbacken, det blir lagom för idag. Kvällen planeras i tvåsamhet med kycklinggratäng, TV-tittande och ett tappert försök att inte somna, får väl sätta mej på en pinnstol!
Ha en trevlig lördag!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej, hej! Ja, så där ja, nu var den där rutan borta som hindrade tillgång till länkarna. Allt väl här hemma. Men hustrun får inte löjrom på Finn Crisp varje dag. Tro inte det. Men när det sker så ska det förevigas. Vi ser fram emot december när du kommer och hälsar på. I förrgår ringde Anders Lefvert. Han och Harriet var i stan så vi gick på Pelikan och tog varsin pilsner och lite gubbröra. Trevligt var det. Nu ska vi till fru Söderström (lotten). Hon är på ett äldreboende nu. Vi höres!

Kram / Kina o Alf

2011-10-30 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0