1 okt

Jaha då sjunger detta på sista versen, vem vet när man återvänder hit igen, kanske inte i detta livet och blir det i mitt nästa liv så heter jag Fru Brännström, så heter ju Roger i efternamn.....så ni bara vet..
Idag har vi promenerat runt, åt smörrebröd till lunch, nån pilsner slank väl ner, sen hade vi bestämt att gå till hotellet och slänga upp benen en stund innan värsta  långpromenaden....jodå, maken somnade, inte jag.
vi gick sen till nåt Castle som jag inte vet namnet på, fotade Lille havsfruen mm mm sen till Amalienborg, inte en prinsessa eller drottning så långt  ögat nådde. Jag tror inte att dom får vara ute efter att solen gått ner. Men det får jag! Men nu är det så här, maken är ju förkyld och då är det svårt, en förkylning är ju inte att leka med........men har jag nämnt att jag vill leka???
Nu ligger vi i sängen, mina fötter är som klot, spränger och gör ont. Ser fram emot (varför säger man fram-emot?) att den nya medicinen ska bita på eländet.
Godnatt önskar jag er alla som orkar läsa min blogg. Lägger in lite bilder när jag kommer hem.

Viv

Kommentarer
Postat av: mie

Men det är ju du som är prinsessan Viveka, får mej att tänka på Maria Montessaris reklam i TV:n. Här i Boden är det grått och regn. Ta med er lite av det varma vädret till Boden, hoppas dina fötter mår bätte i dag, vi hörs och syns hoppas jag, kramar

2011-10-02 @ 12:48:16
Postat av: marg

Hej vännen! Är ni på väg hem? Hur mår fötterna får jag väl höra imorgon.

God hemresa och kram

marg

2011-10-02 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0