Torsdag 17 nov

Fortfarande lika varmt, men snart är nog vintern här så det gäller att njuta av åtminstone vädret, för idag och nu ikväll har jag såna smärtor som jag inte haft sen i juli. Meeri var här och tog prover och gjorde det övriga som nu går på rutin. I ärlighetens namn så skulle jag kunna fixa detta själv, inte proverna men det andra.
Men det gäller att bita ihop för vi var 4 kvinnor som bestämt att äta lunch och sen gå på dagbio. Vi åt på Kina och sen hade jag en tid på Folktandv. innan bion. Filmen hette "Igelkottens elegans", en mycket märklig film, jag somnade två ggr.
Nu har jag tagit flera bolusdoser och det gör ingen skillnad så jag  lägger mej med tre Panodil så blir det nog bra.
Med hopp om att jag är någorlunda smärtfri imorgon så säger jag God natt alla!
Viveka
Glömde berätta att jag hittills har ätit tre juniorostburgare och dom smakade förträffligt! Har kommit över min skräck..

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Gomorron Vivi!

Hoppas att smärtorna avtagit idag.

Jag läste att du varit på dagbio,i denna lilla by har vi ingen biograf men mycke skog i stället.Så igår åkte jag och en väninna ut och plockade trattisar.Underbart väder å mycke svamp.Otroligt med tanke på årstiden.

Ha en bra dag!

Kram Gunilla

2011-11-18 @ 08:16:06
Postat av: Siv

Hej min vän!! Ville bara önska dig en trevlig helg..// Kram Siv

2011-11-18 @ 17:05:14
Postat av: Marléne

Jag skriver precis som Gunilla, jag hoppas smärtorna avtagit idag... Smärta är inte kul, man önskar det fanns en avstängningsknapp.... det hade varit finurligt, en liten bakom örat som man bara tryckte på och så försvann allt det onda... måste nog uppfinna en sån.

Vi har haft en trevlig dag. Hösten är fin i sina färger i Portugal också. Vi har sett världens ände idag, ja det är ju egentligen inget nytt för mig som vanligtvis bor i en, men det här är den andra ;D I kväll så regnar det lite och vi slöar bara. Nu börjar strax resan uppöver... Sköt om dig. Stor kram från oss

2011-11-18 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0