Torsdag 10 nov

Mycket att skratta åt idag! Var på teater i Luleå igår, en riktig höjdare, "Evigt Ung". Vi drog iväg lite tidigare så vi hann äta middag. Å jag var såååå sugen på vårrullar så jag var helt inställd på Waldorfs när det finns Bistro Norrland! Hur kan  man bara va så trög? Jag hade ju hellre hoppat över rullarna och fått njuta av den  vackra utsikten over norra hamn isf att bli inlåst i Strand Gallerian, eller hur?
Nå vi hann ju till föreställningen började men det var knappt.  Då börja rolig komma.......å roligt blev det i alla bemärkelser..till slut.  Men det tar jag en annan gång.
Vaknade tidigt i morse när pumpen larmade för "Low battery" så sen har jag varit igång. Syster Ulla kom och bytte kassett och bandage. Hon är bra gullig, lilla Ulla. Lite herrbesök har förgyllt min dag innan Marg och jag drog till ReturIdé, Dollar och Coop. Hem med en himla permitet för att hinna till invigningen av Centrum Torget, vilken var mycket elegant med eldshow, musik  och fyrverkerier. Men det blev ganska kallt så vi gick in på Hanséns och åt en paj, isällskap med Eva, Felicia och Ante.
Önskar er alla en fröjdefull natt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: ulla ahlnander-olsson

Tusen tack till dig o även Karin. Det var en mysig

eftermiddag - kväll. Mycke skratt o upptåg. Kram Ulla

2011-11-12 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0