Söndag 6 nov

Vaknade UTVILAD och ganska pigg. Vi hade bestämt med våra vänner att åka till Arcus Hantverksmässa så vi drog iväg kl 11. Oj så många duktiga hantverkare det finns. Köpte lite saker som jag absolut måste ha....en  ljusstake, två ljus, en röd börs, en väska och en ny Bodum elvisp, 200 kr rabatt Yes!  Väl hemkommen så fungerade inte eländet. Det var en firma i Älvsbyn, 2 Rum & Kök, så det blir till att åka och byta, trist!
Nåja det är väl på förlust man ska leva, eller hur?
Ikväll har jag äntligen fått igång Skype, toppen nu kan jag skypa med mina släktingar i Spanien!
Nu till fredagens bilder:
Carina, Pucken & jag
Karin "trumpetar",hon fick godkänt!
Marilyn Monroe hade glömt ett par trosor.........
Carina & Herr Glader!
Mor & son.
Tu-tuttu-tu-tuut-tu......
Nu måste jag isäng!
Dunk alla energitjuvar, dunk alla glädjetjuvar! Kram alla ni andra!!
Viveka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0