Måndag 30 maj

Klockan tio i morse landade  Superpuman  och Nisse, Bitte och jag steg ombord. Vackert väder och glada i hågen begav vi oss mot Ljuså. Men först  en tur runt stan. Det är länge sen jag åkte med i hkp. Piloter denna gång var Johan Eriksson, Micke Bergdahl, samt "han-man-inte-klarar-sej-utan" Mats Ådemo.
Vi landade så småningom i Ljuså och där bjöd Bitte & Nisse på lunch. Vad sägs om grillad älgfilé med tillbehör? Supergott. Efter kaffe och fikabröd och pratstunder var det dags att återvända. Tänk vad tiden går fort när man har roligt!
Hemma igen gick jag en promenad och det var skönt.
Nu vän tar en dusch och sängen
Godnatt/Viveka
Bitte
Glada Nisse

Kommentarer
Postat av: Vinsalisa

Lyxlirare...det är du värd!!!! Är så glad för din skull just nu, superkram från Unbyn!

2011-05-30 @ 21:47:50
Postat av: Johan

Hej Viveka!

Vilken dag, jättekul att träffa dig!!

Din glädje smittar av sig, och vilken lunch vi fick!



Hälsa Bitte och Nisse och ha det så bra!

Postat av: Britt-Marie

Vilken fantastisk dag du måtte haft - härligt! Själv är jag för tillfället på lillsemester hos Elin. Har varit slarvig med att läsa din blogg... skärpning lovas ;-) Kram <3

2011-05-31 @ 00:19:56
Postat av: Siv

Hej!! Vilken härlig dag ni måtte haft. Är såå

glad att du är piggare och kan göra sånt du gillar

Ha det så bra Kram Siv

2011-05-31 @ 05:10:43
Postat av: Siw

Wow, vad kul! Det är dig väl un´t.

Vi åker till småland i morgon, till

Roffe o Eva (lillebror) Har haft lilla

prinsessan här idag. Lika roligt varje

gång. Jag får lite ågren när jag tänker

på att vi inte kan ses så mycke´över sommaren.

Men, men. . . .

Önskar dig en härlig helg. Allt gott till dig.

Kram/Siw

2011-06-01 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0