Torsdag 9 juni

Idag blev jag bjuden på lunch av Ingela. Vi for till Norrigården. God mat och supervarmt för vi satt ute.
Lite vimmel på stan, Ingela till frissan och jag var och köpte mej själv en present, en norrbottensring i silver, jättesnygg.
Nu i kväll har vi suttit nere vid stranden och grillat, i sällskap av grannen Mona H. Så vad händer härnäst, ja sängen som vanligt. Jag börjar snart hata sängen, samma lika varje kväll, samma varje morgon.
Men i morgon ska jag till Bredåker och pussa på min favvo: Isak. Är inbjuden på fika kl 15, han går ut 9:an i Harads.
Så nu ska jag hacka näbben i väggen, försöka massera min svullna fot/ben så gått det går och lyssna på min talbok.
Så nu säger jag god natt till alla nära och kära.
Fru Andersson

Kommentarer
Postat av: Carin Hessmo

Du säger att du snart börjar hata sängen för att det är lika varje kväll och varje morgon. Tror du det är annorlunda för någon annan eller? Jag går också och lägger mig varje kväll och stiger upp varje morgon och jag älskar min säng. Men du får förstås vara sängliggande kanske lite mer än andra och ofta inte din egen mysiga säng. God natt på dig också.

2011-06-09 @ 22:46:47
Postat av: Mona

Tack för sällskapet ikväll. Hoppas du får sova gott inatt och att svullnaden gått ner tills i morgon. Snart ska jag börja rulla mot Luleå och se om juag hittar igen Gustav.

Ses imorgon.

Kram Mona.

2011-06-09 @ 23:43:14
Postat av: K-G

Vad roligt att läsa mellan raderna att livet återvänder och att Du är full av livslust. Vi önskar Dig en riktigt härlig sommar och att golfen känns som i forna dagar när du börjar med den igen. Kramar från oss./ K-G,Yvonne, Agita o Gabriel

2011-06-10 @ 07:57:07
Postat av: Ingela

Hej Vännen! Tack för en trevlig eftermiddag. Idag Harads, trodde jag skulle få värmeslag. Vi var en sväng till Aili. Hennes sprit termometer hadestannat på +50 grader. Puh, nog är det skönt med -5. Bamsekram

2011-06-10 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0