TORSDAG 2 juni

Ja jag har sagt det tidigare dagarna bara går och går. Men mellan varven händer det  massor av roliga saker.
Igår  hade Sara planerat in en lunch, Boden eller Luleå....hur blev de? Jo Maria V hämtade (kidnappade) mej och vi for till Luleå och Bistro Norrland( Pontus äger rest). Vem var där ? Jo Åsa L och sara! jag fick champagne, mat och vin och en fantastisk dessert. Inte nog, blommor och presentkort till den fina affären intill och sen bar det iväg hemåt.
Marlene (tårtbagerskan) och Ulf kom och det grillades  och åts. Många långa diskussioner avslutade kvällen (natten) Men jag har tyvärr inte sovit inatt pga att ngn ställde till det. Ärlighet varar längst, en devis som sannerligen håller!
Läckaget  fick bytas kl 7 i morse och sen fick jag så ont så det blev höjning (sänkning igår). jag som hade trott att jag skulle få lämna tillbaka Maggan innan midsommar. Men icke det! Men nu tar vi elfte budet!!!
jag & Maria    Tusen tack tjejer för en underbar dag!!!!
med champagne
sara

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Det friskar upp att få höra om dina goda vänners glada upptåg med dig. Det är bara att fortsätta på den inslagna vägen.

2011-06-03 @ 09:36:58
Postat av: Carin Hessmo

Vad trevligt att se bilderna som du lagt in. Alla är sig lika. Sara ser ut som en liten flicka. Låter som om ni hade trevligt på eran lunchträff. Inte dåligt att dricka champange till lunch. Inte kan man då se på dig att har någon sjukdom över huvud taget. Det skulle vara att du är så smal då men i övrigt ser du ut som hälsan själv. Du har verkligen blivit firad och det är ju jätteroligt. Hoppas sommaren fortsätter i dom här tongångarna och att du kan vara ute och njuta av sol och förhoppningsvis sommarvärme.

2011-06-03 @ 13:02:44
Postat av: Riddarn

Kul att se dig "parta" Hoppas det smakade bäst. Här nere i halvöknen har vi det bra men understundom väl varmt o sandigt/dammigt. Sköt om dig önskar omgång 3.

2011-06-04 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0