Tisdag 28 juni

Då jag idag har inlett ett förhållande med Åke(Maggan är dumpad) så ska jag försöka vänja mej med tanken att jag numer lever med två.
Det är bara det att jag måste dumpa en...............
Jag kanske har en till.......Överläkaren på den här avdelningen köpte mina biljetter till Chicago på Pite Havsbad. Han fick dom för halva priset, men när han skulle betala dom på söndag då gällde inte halva då blev det drygt fullt pris samt en jätte fin T-shirt med Chicago-loga fram. Den fick jag.
I går måndag fastade jag hela dagen för sen blev det op kl 17. Det gick väl lite bättre den här gången, fick ändå ligga kvar på IVA till idag. Hade sett fram mot att maken skulle komma hit i kväll, men jobbet sätter stopp för det mesta!!!
N u är det dags att komma till ro. Tack syster Yvonne för besöket du är enastående!
Godnatt, godnatt, i morgon har jag för avsikt att åka hem.....
Viveka

Kommentarer
Postat av: Siw

Skönt att det gick bättre den här gången. Hoppas du får sova gott, och att det blir hemfärd i morgon. Godnatt-kram. Siw

2011-06-28 @ 22:10:29
Postat av: gunilla

Hej kära vän,

jaa ,vad än man gör så är det hela tiden ett val!

Hoppas att du gör ett rätt val och att du får åka hem imorron.

Kram å sov så gott.

2011-06-28 @ 22:19:27
Postat av: marg

Hej, hej kom hem, soffan väntar! God natt Gullvivan.

Kram marg

2011-06-28 @ 23:06:16
Postat av: Cat

Hej!

Hoppas du fått komma hem när jag skriver det här!! Hoppas också få se en bild på damen iklädd den snygga Chicago-tischan :)

Kram Cat

2011-06-29 @ 16:16:21
Postat av: Marléne

Hoppas att du tog dig hem idag och att Åke fungerar bra ;)

Kram kram från oss

2011-06-29 @ 20:46:27
Postat av: Siv

Hej min vän!! Hoppas att du kunde åka hem idag

och att du mår bättre....Vi Hörs Kram Siv

2011-06-29 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0