Söndag 12 juni

Ja vad ska man säja? Helgen är slut och den har varit intensiv. I fredags var vi bjudna till Toril  och Tomas på sallad och rosévin, trevligt var det, vi kom hem kl2 och jag cyklade!! Det gick bara bra. Tidigare på dan körde jag även bil och det gick bara bra det åxå.
Underbart väder igår, satt ute med Mona och sen grillade vi. Trevlig flicka Monas dotter Lisa, som också var med. Hon berättade om sin resa till Whistler, Canada, där hon varit i sju månader, intressant!
Trist   att jag sovit så dåligt inatt, får ta tillbaka det inatt.
Men idag har Ulla och jag varit på auktion  I Degerbäcken, ropade på en kaftan  och fick den för 120 kr.Sen blev det inget mer för det var så kallt. Frös om benen så där kom kaftanen  till användning. Sen var det dags för en dagliga omläggningen av bandaget på axeln. Jag ska säja att jag är himla less, huden är numer så skör så skinnet följer med plåstret och det gör ju så ont.
Nu är det morsning och godnatt.
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Nu är det morsning och god natt här också, blir så trött av den nya medicinen. Kramar

2011-06-12 @ 23:22:57
Postat av: Cat

Suss gott!

2011-06-12 @ 23:48:54
Postat av: marg

God natt Gullvivan! sov gott kram!

2011-06-13 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0