Måndag 20 juni

Ja tänka sej, nu är den här månaden snart slut, få se nu hur många dagar är det till jul....?
Nej det är här och nu som gäller. Efter en fantastisk flygdag på F21 så hamnade jag här på......ja gissa ! Avd 51, sal 17(ganska ovanligt) Alla dessa läckage som tydligen inte gör nåt egentligen, men det ska ju läggas om varje dag.
Nä nu skojar jag, jag blev less på att diska så jag "flyttade"  hit..
Nu hoppas jag verkligen på att dom får till detta. Sen dom dragit slangen, utan bedövning, så har det varit rena syndafloden.
Får väl be för att få komma härifrån till midsommar.

Ha en riktigt god natt, för det ska jag ha...
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

hello Gullvivan, skulle bara säga god natt!

Sov gott Kram

marg

2011-06-21 @ 00:06:01
Postat av: Anonym

Ja,vad gör man inte för att slippa diska.Du får göra som Maria H skaffa dig en diskerska ( tvätterska )



Ha de bra

Åsa

2011-06-21 @ 08:09:32
Postat av: Kina och Alf

Ja, det var synd att man inte kunde komma på flygdagen och - det allra viktigaste - att möjligen få sotare vid Luleälvens strand. Men numera är det så att man kan boka resan, men det är inte säkert att man kan åka. Och så blev det tyvärr denna gången. Vi får försöka igen senare.

Men det var ju prima att du kunde vara på F 21 i söndags. Vi ska sova i lotten i natt var det tänkt. Kina förbereder sig. Stora midsommarkramar från oss båda. Bilder från midsommaren kommer så småningom.

2011-06-21 @ 10:28:10
Postat av: Mona

Hej vännen.

Hoppas du mår bättre snart. Bakat Mona bullar till dig idag. Lägger dom i min frys så länge. Krya på dig och en hel långtradare med styrke kramar kommer till dig här <3 !!!

2011-06-21 @ 14:35:24
Postat av: Vendela Östergren

Hej! vad intressant din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! =P Hoppas du har en kul helg =)

2011-06-29 @ 04:25:16
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0