Mitt i natten den 31 juli

Nu har vi kommit tillbaka till Dagny. Det var alltså första gången man varit på PDOL. Först lyssnade vi på Veronica Maggio, hon är ju duktig men det var ju fullkomligt omöjligt att  varken se eller höra nåt eftersom ungdomarna satt på varandras axlar och dessutom bara skrek.....fulla som......
Sen gick vi till kyrkan där Carolina Wallin Perez tolkade gruppen Kent på ett helt otroligt sätt, lite jazzigt. Hon har en fantastisk röst. Kyrkan var fullsmockad. Sen blev det The Ark och inte hörde man dom heller. Då gick vi hem.
Nog hade jag hört att det var mycket fylla dom här dagarna men detta slog alla rekord! Hoppas att dom som låg i sina egna och ev andras spyor mår skit i morgon.
Vi ska då må bäst!
Godnatt/Viveka

Kommentarer
Postat av: Carin Hessmo

Kul att höra att du mår så bra. Jag har heller aldrig varit på FDOL men har å andra sidan ingen lust att fara dit heller. Har ju hört det berömda uttrycket Piteå dansar och spyr och efter din beskrivning så verkar det ju vara precis så det går till. Jag tänker nöja mig med att åka in till Lulekalaset på lördag och se och lyssna på Tom Jones. Är inte han kult så vet inte jag. Visst är det väl en och annan fylla där också men mycket mer hanterbart. Hoppas din goda hälsa håller i sig.

Kramar

2011-07-31 @ 12:50:25
Postat av: marg

Skulle bara säga god natt, God natt och kram!

2011-07-31 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0