Lördag 30 juli

Hej igen! Nu är vi i Piteå, Västra kajen. Mycket bra och nära parkering för att promenera in på PDOL. Vi har stått 2 nätter  vi Borgarudden, det var lugnt och fint men vi missade ju Thin Lizzy, jag var säker på att dom var här ikväll, lördag men det var ju igår!!!!!!! typiskt när jag hade "spetsat in" mej på dom, för att inte tala om min date som jag hade. Det var ju det värsta att missa den!
Vi har iallafall haft trevligt med Niclas Sjölund och hans familj sen i torsdagskväll. Det var så länge sen vi sågs.
Vädret är blandat dock inget regn. Ikväll ska vi äta en skeppstallrik, maken har varit runt och kollat läget.
Jag mår förträffligt, ingen syrgas, inte ont, tyvärr måste vi hem i morgon för byte av kassett. That´s my life..
Glad sommar på er alla!
Fru Andersson

Kommentarer
Postat av: marg

Hej på er!

Jag ser att ni har det kul, bra! Vi var på årets första kräftskiva igår! Härligt var det och gott!

ha det bra kramisar och god natt

marg

2011-07-30 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0