Torsdag 18 aug

Pratade med Gerd länge i morse. Tänk vad mycket vi har att ventilera, allt mellan himmel och jord...gamla tider...
Dukade för fredagens gäster och sen ringde han! Roger så klart! Vi pratade  ca 45 min, underbart. Han är nog den bästa läkare jag någonsin träffat.  Han var imponerad över hur jag kunde vara döende ena dagen och ett par dagar senare så fiskar man abborre eller är på PDOL. Han sa att jag var som en katt, fast med fler liv. Han liksom jag vet ju att rätt vad det är så går man ner i djupet igen, men så länge jag känner mej så här pigg så ska jag LEVA LIVET!
Han tycker som jag att 11:e budet skulle passa åt många.'
Han kom med dom visaste råd jag fått på länge och det ska jag försöka leva efter. Jag blir bara sjuk av att fundera och älta....
Nåväl jag frågade om det var ok att flyga typ till Stockholm och han gav klartecken, så jag kommer att blåsa ner till staden så småningom. Kan ju inte vänta  för länge, måste göra det snart.
For  sen till Ulla och hon fixade mina bryn och sen blev det en härlig och intressant stund på Opalen med Birgit Juhlin.
Vilken klok kvinna hon är!
Efter filmen Tredje vågen är det dags att gå på bäddan.
Godnatt alla glada och ni som inte är glada, godnatt till er också.
Viveka

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Du är fantastisk Viveka!!! Fortsätt så! Stor, stor kram!

2011-08-19 @ 07:17:56
Postat av: AnnaLisa Nyberg

God morgon kära vän! Tänk om vi "som så att säga är friska" bara skulle ha hälften av din energi!!!

Jag instämmer verkligen med B-M: Du är fantastisk! Kramar från Lojsan

2011-08-19 @ 08:19:22
Postat av: Siw

Bamsekram till mitt stora föredöme! Ha en bra dag!Siw

2011-08-19 @ 09:32:06
Postat av: Kina och Alf

Åh, vad kul att du kommer ner. Jag, Alf, är på FN-träff nere i Blekinge 31/8 - 6/9. Vi ses! Kramar

2011-08-19 @ 09:58:34
Postat av: Carina

Så himla härligt att läsa !

Ha en trevlig helg nu & så ses vi nästa så får vi surra lite om ditt & datt. Bamsekram fr mej till dej.

2011-08-19 @ 13:38:21
Postat av: Siv

Hej vännen!! Hemma igen trött idag ville bara önska dig en bra o skön helg... Kram Siv

2011-08-19 @ 15:28:18
Postat av: Marléne

Hej moster ! Så kul att du fick klartecken för en flytgtur, klart du ska åka till Stockholm och roa dig kungligt, eller kanske med kungen ;D Per kan säkert hjälpa dig fixa en date ;D ;D ;D Nä, skämt åsido njut av livet det bästa du kan, det borde alla göra.

Stor stor kram från ett jätte varmt Lyon

2011-08-20 @ 20:25:03
Postat av: Lotta B

Kan bara instämma med Bitte. Fantastisk känns bara för lite! Härligt att det finns läkare som 'din' Roger. Som ger energi. Det gör du också. Kramar från Jimmie och mig.

2011-08-21 @ 08:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0