Torsdag 11 aug. Grattis kära syster Hjördis och Rasmus 2 år

Torsdag förmiddag...tänk vad livet är konstigt, så fort en dag passerat så har man stort sett glömt vad man gjorde dagen innan.
Nå, måndagar är ju lika, kassettbyte och byte av bandage..och det är en stor procedur. Men nu är det aldrig nåt läckage som tur är. Funderar på att sänka dosen till 0,4 för att jag har inget ont , kanske jag inte behöver så stark dos. Tisdag morgon for vi till Luleå och Doktorerna Hassler som tog bort några  märken i ansiktet på Rolf.
Senare for vi trapphusdamer till Retrocafét och blev där drygt tre timmar! Vi bara pratade och skrattade, jättekul! Resan gick vidare till Återvinningen och Veckans Allehanda. Lite shopping blev det! Onsdag for maken och spelade golf och det blev lite tvätt i "nya" tvättstugan.
Men dagen slutade inte med det, Mona och jag begav oss till ReturIdé och jag fyndade en Orrefors ljuslykta för 20 kr!
Sen fikade vi här  medan "gubbarna" badade bastu.
Natten har varit bra, sovit som en stock. Ser fram emot abborrmetet i Ljuså i eftermiddag...
Lev o må alla glada medborgare!
nu ska jag ut och leta mask!
Viveka

Kommentarer
Postat av: Marléne

Kul att se att du har det bra. Kram kram

2011-08-11 @ 17:06:49
Postat av: marg

Hittade du nån mask? och fick ni några abborrar (vilket konstigt ord). Ikväll brann brödrosten i köket med stora lågor. Shit också. Ha det vi ses kram marg

2011-08-11 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0