Söndag 7 aug

Förra natten blev inte nån normal natt, somnade vid 5-tiden på morgonen. Vi hade  grannens hund här så jag gick väl upp  vid 8 och tog en långpromenad.
Städade sen och inväntade  Marlene och Ulf dom  är på väg mot Spanien med sin nya husbil. Vilken skapelse! Våran känns som skrot, men det är klart den är ju snart 9 år. Tänk vad dom utvecklas och blir bara snyggare och snyggare för varje år. Man borde byta lite oftare.
I går var vi på Lulekalaset och lyssnade/såg Tom Jones. Allt var ju toppen utom dessa stupfulla ungdomar som hade kroppen vänd FRÅN scenen och bara sms:ade och dessa jä....la cigaretter som ska bolmas på mitt bland folket. Dom är så egotrippade, tar inte hänsyn för fem öre. Risken är stor att man blir brännskadad.
Vi åkte hem direkt det var slut. Skönt att sova i egen säng.
Nu ska jag ut och plocka in lite rabarber till kvällens middag med halva barnstyrkan..
Kram & hej. Viveka

Kommentarer
Postat av: Kina och Alf

Hej Viveka!Vi är hemma en stund på em. Första regnet på 6 veckor kom nu. Äntligen. Men vi far ner igen till 1B om en stund. Synd att bra konserter ska störas av folk som borde ha stannat hemma. Hänsyn är en bristvara numera. Men det är skönt att höra att du är i farten, Viveka. Så ska det låta... Kramar

2011-08-07 @ 14:31:46
Postat av: Carin Hessmo

Kikade lite grann efter dig eftersom jag visste att du också skulle in och avnjuta Tom Jones. Jag var där tidigt, när dom öppnade. Efter att ha avnjutit en öl så begav jag mig bort till scenen och där höll jag mig tills klockan blev 21. Stod alltså alldeles vid kravallstaketet. Kastade du upp några trosor? Det var ju några par som kom seglande genom luften. Där jag stod hade jag inga problem varken med rökare eller fulla ungdomar. Ja, nu har man fått se honom live och det är ju trots allt en stor upplevelse. Nu återstår jobbet att återställa allt till det normala igen, jag avundas inte alla dom som nu får jobba både i kväll och i natt. Ha det gott

2011-08-07 @ 20:04:53
Postat av: marg

Hej och hå! Hur var Tom Jones? Vi var på landet hela dagen och hade gäster. mycket trevligt. Gick det bra med familjemiddagen? Vi ses kram och god natt

marg

2011-08-07 @ 22:59:12
Postat av: Marléne

Jag undrar som Carin, hur blev det med trosorna ;D Rosa spetstrosor ??

Tusen tack för allt när vi besökte er, alltid lika trevligt :)

Er bil är jätte fin, glöm inte det :)

Sköt om dig moster lilla.

Stor stor kram från mig :)

2011-08-08 @ 23:21:06
Postat av: Marléne

Jag undrar som Carin, hur blev det med trosorna ;D Rosa spetstrosor ??

Tusen tack för allt när vi besökte er, alltid lika trevligt :)

Er bil är jätte fin, glöm inte det :)

Sköt om dig moster lilla.

Stor stor kram från mig :)

2011-08-08 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0