Onsdag 17 aug

Utvilad trots att jag hade EXTRA ont när jag landade i sängen i gårkväll. Lyckligtvis så lättade det när jag tog 3 bolusdoser. Nä ni läser rätt, det heter bolus, jag har hela tiden hävdat att det heter bonus, för bonus för mej det betyter extra. Så det så!
Har varit på middag från kl 1530 till 2100 och har haft så himla kul. Tusen tack Mie och Gerd för en underbart trevlig em och kväll. Vi fick aldrig nog av vissa samtalsämnen.....men det är tur att en del skapar samtalsämnen åt andra, har ni tänkt på det?
I allafall var det god mat & utsökt vin, tusen tack!
Nu ser vi fram mot resan...
Kram & godnatt!
Viveka

Kommentarer
Postat av: mie

Fast det är många år sen vi sågs sist så känns det som i går, det är väl härligt. Man tänker också på hur mycket roligt vi har haft tillsammans, både skratt och gråt. Tack själv Viveka för en trevlig kväll. Massor av kramar

2011-08-23 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0