Onsdag 13 april. Grattis Bosse H 70 år

Orkade inte gå ner till Hultins på Bosses 70-årsfest. Maken fick gå istället.
Nej nu är det inte nåt vidare, jag har lunginflammation....igen! Det är nog tredje gången på ett halvår. Har fått anibiotika men jag fortsätter att hosta, hosta. Det går inte att ligga ner för det bara skorrar och fräser i utandningen. Hoppas det  är bättre i morgon. Idag har det ju varit en fantastisk dag, men jag gruvar mej att gå ut, för så småningom ska jag ju upp för alla trappor, 72 steg, och för det pallar inte min kropp nuförtiden.
Men om det är lika fint väder i morgon så ska jag sitta nere vid stranden.
Var rädd om er alla, nära och kära,boende i Stockholm eller Boden.
Godnatt/Viveka

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej min vän!

Vad tråkigt att höra att du fått lunginflammation IGEN! Hoppas du blir hjälpt av antibiotikan så du får må bättre snart.



Varma styrke kramar från mig <3 !

2011-04-13 @ 21:49:55
Postat av: Britt-Marie

Hjärta-hjärta-hjärta till dig och de dina! Hoppas lunginflammationen är övergående. Tänker på er /KRAM

2011-04-14 @ 00:27:18
Postat av: AnnaLisa Nyberg

Jag vill bara skicka en varm kram från oss här i Jokkmokk.

AnnaLisa o Tommy

2011-04-14 @ 06:52:00
Postat av: Gunilla

Hej min vän

Här kommer en bamsekram till dej å de dina,

jag tänker på er

Gunilla

2011-04-14 @ 08:07:29
Postat av: Anonym

2011-04-15 @ 10:26:09
Postat av: Siw

Kära, kära Du!

Idag är i morgon, så jag hoppas solen skiner på dig vid stranden. Må lunginflammationen ge med sig snart. Men jag måste säga: du är en fantastisk kämpe, en otrolig förebild för oss alla.

Vi kom upp till stugan igår. Så idag är det städning som gäller. Det känns härligt, för nu är våren här och snart sommar. Till påsk kommer Peter med familj. Jättekul. Vi har köpt en cykel till Frida, så vi kommer nog att få springa allt vad vi orkar med handen på pakethållaren. Det har vi ju gjort förr och vet vad det innebär. . . .

En stor hjärtekram och en önskan att medicinen ska ge snabb effekt/Siw

2011-04-15 @ 10:41:25
Postat av: Marléne o Ulf

Hoppas att antibiotikan nu börjat göra någon effekt på din lunginflammation. Sänder dig en krya på dig kram från fjället. Har suttit ute i röken hela dagen och är nog färdig rökt strax ;D

Vädret har varit okej, ,men det är varmt. Undrar om det kommer att gå köra skoter till påsk om det fortsätter så här. Det tinar i massor varje dag.

Krya på dig <3

2011-04-15 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0