Fredag 26 nov

Fredag och maken har varit ledig hela dagen, mycket sällsynt.
Vi drog iväg till Piteå med Karin & Roger, killarna skulle shoppa och vi skulle få titta på, mycket märkligt.
Rolf körde, Roger satt fram och vi bak och löste världsproblem, mycket trevligt.
Väl framme så skulle det ätas, alla fyra beställde tacotallrik, alla kunde äta utom jag,
det var för starkt för min såriga mun, mycket tråkigt.
Vi delade upp oss i två lag, plötsligt var man utan blåslampa, mycket befriande.
Samlades sen för kaffe och lite slisk, mycket välsmakande.
Efter en god middag  som bestod av färsk smörstekt torskfilé, pressad potatis och ägg & dillsås har vi njutit av Skavlan, mycket underhållande
så väntar sängen som är väldigt inbjudande.
God natt alla nära och kära.
Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Alf och Kina

Torsk med dill- och äggsås! Mmmm...Mums. Och Skavlan spelar jag in nu på morgonen. Kontrasten mellan det ytliga, påklistrade och det verkligt upplevda och äkta var bråddjup. Jag har hittat några foron från en strilutflykt 1975. Lite suddiga efter scanning men skickar dem i alla fall. Kramar...

2010-11-28 @ 05:38:39
Postat av: Karina Jönsson

Hej!



Jag såg dig i tidningen idag! Kul och vad fint ni har det. Ha det bra!



Kram Karina

2010-11-30 @ 08:09:59
Postat av: Karin Jönsson

Hej kusin

Jättefint repotage idag, ni har de så fint,

Må väl

Kram Karin

2010-11-30 @ 14:16:39
Postat av: Siv

Hej!! O jag såg dig oxå i tidningen... Så fint men det visste jag ju..Fick den av Jenny.... Ja nu flyttas det för fullt i kylan.

Hoppas att du mår bra ..... Kram Siv

2010-11-30 @ 15:27:25
Postat av: Siv

Hej!! O jag såg dig oxå i tidningen... Så fint men det visste jag ju..Fick den av Jenny.... Ja nu flyttas det för fullt i kylan.

Hoppas att du mår bra ..... Kram Siv

2010-11-30 @ 15:28:30
Postat av: ulla ahlnander-olsson

kul att se delar av ert fina hem.har hänt mycke sedan jag såg det,men det är ju massor med år sedan. sköt om dig väl. Kram Ulla

2010-11-30 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0