Tisdag 2 mars

Goderafton!
Sist jag skrev då var det minsann februari...tiden går och snart lackar det mot Abisko.....
Det är massor med förberedelser innan. Folk som glömt att skicka deltagarlista och så komme dom på (idag) att oj, jag måste ju ha nånstans att bo...ja ni kan ju föreställa er resten. Man nu är kommandoran inte nådig..finns det inget boende så finns det inget! Punto final!!
Åker upp till Björkliden på fredag  om allt gå vägen. Jag mår ju så bra nu, orkar förstås inte med några snabba  löprundor och inga tunga lyft men jag har snälla kamrater som stöttar mej.
Har i allafall skickat iväg skidorna, får väl se om dom kommer till användning.
Men nu hoppas jag på fortsatt välmående och ett bättre väder så ska jag nog ro detta iland.
Maken jobbar på med plogning och övrig snöröjning på nätterna, men det tar väl snart slut det också.
Önskar er alla en ljuvlig nattsömn och ett lika ljuvligt uppvaknande imorgon.
Jag har sovmorgon. Ska åka med Maria och Ante, dom ska till Sunderbyn imorgon. Min kära sonhustru kämpar på med sina undersökningar och behandlingar. Dom ska sen köra mej till jobbet för jag ska ta hem stabsbilen, den som jag ska ha till Abisko.
Lev väl.
Viveka

Kommentarer
Postat av: marg

Härligt att du mår så bra!!

Kram & god natt marg

2010-03-02 @ 23:17:20
Postat av: Kina och Alf

Lycka till med fjällvistelsen, Viveka!

Mona har åkt hem med tåget och är väl framme i Boden strax. Kina och jag slappar i godan ro. Det är -8 och massor av snö. Dock börjar vi skymta snödropparna intill husväggen på vårt vanliga ställe här intill. Så det finns hopp! Alltid! Och när snön har smält ner lite mer så dyker krokusarna upp vid Willys Pub här i Hammarbyhöjden.

Kramar från Alf o Kina

2010-03-03 @ 08:17:13
Postat av: Gunilla

Va skönt att du mår så bra.Hoppas att du kan få användning för dina skidor där uppe.Annars har du ju apostlahästarna att ta till.

Jaa,här ser man inga snödroppar precis.Två meter snö

utanför husväggen efter taket blivit skottat.

Dags för en promenad,försöker vänja mej vid min nyvunna!ledighet.

Kram Gunilla

2010-03-03 @ 10:14:59
Postat av: Marléne

Lycka till i Björkliden fjällen. Hoppas att det blir en härlig vistelse och att du får massor med energi av fjällsolen. Vi håller tummarna att orken räcker och blir över. Stor kram till dig :)

2010-03-03 @ 10:26:40
Postat av: Monica & Mats

Härligt att Du mår fint, hoppas nu att vädret blir toppen så Du får blå himmel och sol i fjällen. Kram från oss två

2010-03-03 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0