Onsdag 24 mars

Vilken härlig dag! Blev skjutsad till Låktatjåkkostugan med Puman. Åt Låktas berömda soppa och deras ännu mer kända våffla. Mina medpassagerare åkte skidor till Björkliden medan jag blev upplockad av nästa besättning innan dom åkte hem. Nu är övningen snart över, vi ska avveckla färdigt i morgon bitti innan jag sätter mej på tåget hem.
Ikväll ska vi samlas i Mountain Lodge för en sista gemensam middag. Ingen  buffé denna gång. har precis packat ner min uniform, sköööönt!
Nog är det vackert med snö men nu är jag så less!
Kommandoran, än så länge!
                                                                                                     
Det är inte Kristusstatyn!  Våffla också kändLåktasoppanLåktatjåkkostugan

Kommentarer
Postat av: marg

Se där allt har en ände och snart är du hemma, välkommen hem till huset.

Kram och god natt

marg

2010-03-24 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0