Björkliden 16 mars

Minus 23 grader i morse och jag har ingen motorvärmarstolpe här. Bilen var något trögstartad, men skam den som ger sej. Dagen har varit innehållsrik som vanligt, köra hit och dit, placera folk här och där plus en hel del andra saker. telefonen ringer hela tiden, nu är man ganska less på den.
Vattnet har frusit i två av våra bokade stugor så nu måste vi flytta på 4 av våra boende, inte så kul när dom  har hunnit sprida ut sej. Men allt går om man bara har humor och tålamod.
Kom hem kl 6, hittade inte min nyckel(kort) i hastifheten och kylan så vaktmästaren fick komma och låsa upp efter 20 min i kylan och för lite klädd. Väl inomhus hittade jag nyckeln i en dold innerficka......så kan det också gå!
Nu har jag ätit nyponsoppa och fruktsallad, badat bastu, bytt plåster så nu ska jag i säng...fort innan nåt annat hinner hända. Vi ska börja 20 min tidigare så jag måste alltså upp tidigare. Men allt går.
Sov gott alla nära och kära!
Önskar Kommandoran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0