Onsdagmorgon 20 jan Grattis Monica !

Kl är snart ½6, man har vänt på dygnet. Jag som brukar sova som bäst den här tiden, sitter nu vid datorn. Men man är ju trött som en gris (är grisar verkligen  trötta??) på kvällarna, orkar inte se på TV.
Jag bara klagar...Det är så torrt i lägenheten så det knastrar i näsan, man kan knappt andas. Men nu har jag ställt ut vattenglas lite var stans får se om det hjälper lite. Sen ska jag till tandläkaren kl 7 nu på morgonen, okristlig tid att måsta ligga och gapa.
Min favoritdoktor, förutom Dr Ante, ringde igår. Herregud om jag hade varit 30 år yngre så skulle jag ha blivit bilxtkär  i honom! Han är en verklig pärla som bryr sej om sina patienter. Det blir ingen tömning av lungsäcken innan DT den 26 jan. Kan hålla med att det är onödigt med ytterligare en röntgen för det. Han "hotade" med att "då blir det utan bedövning". Skulle nog fixa det om han utförde ingreppet..tror jag.
Käner fortfarande ingenting av min Sutentbehandling, Roger skulle övertala  onkologen Camilla,att jag skulle få ta en starkare dos som verkligen knockar mina tumörer, men hon är inte med på det tåget. Jag ska ge honom det 11:e budet, "Du Skall Icke Ge Dej"
Vi får se vad det blev av det. Känns lite lojt att behandla för svagt. "Ont ska med ont fördrivas!" säger devisen.
Nu ska jag ha en riktigt trevlig dag, eller hur?

Grattis än en gång Monica Landin!

Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jaa det hoppas jag verkligen att du får!

Här går man omkring på halvfart.Vet ej hur många veckor till jag ska vara kvar.

Får snart börja ta fram skidorna,vi har skidspåret utanför knuten.Det är en av fördelarna med att bo på landet.

Kraaam från "kära syster"

2010-01-20 @ 08:51:47
Postat av: Monica & Mats

Tack snälla söta "moster" för grattishälsningen - nu är det kaffe och tårta som gäller.

Sköt om Dig och hälsa Rolf!

Kram Monica

2010-01-20 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0