Onsdag 10 febr

Hej! Nu har jag verkligen varit på helrenovering, först till frissan och sen till jobbet och direkt till tandläkaren. Klart och betart! Ny frisyr och ny krona i truten.  Nån renovering blev det ju inte på jobbet, man är samma gamla "mor" där och det  känns bara behagligt.
Vad gäller eländet jag är drabbad av så har jag inte funderat så värst mycket på det, inget att göra åt i det här läget. Måste vänta till tisdag när jag träffar Camilla. Jag ska åka tåg på måndagkväll till Umeå och bo på Hotell Björken och förhoppningsvis åka hem på tisdag kväll. Det är ju bekvämt att slippa köra.
Nu har jag precis kommit hem från Ingela, har målat(grundat) en köpmandisk. Min målerinoja  har smittat av sej, men det är kul. Ska måla färdigt i morgon.
Nu är det dusch och lite Tv och hopp i säng!
Min devis för dagen:
"När så många andra har klarat det, bör väl även Du klara det!"

Sussa gott när ni kommer dithän......

Överstinnan

Kommentarer
Postat av: Cat

Sus gott själv! Tänk om man hade din energikapacitet... Finns ett idrottsordspråk som lyder "Vilja slår klass" och jag tänker på de elakingar som flyttat in i din kropp. Spelar ingen roll att de är hög(risk)klassade - din vilja slår dem varje dag i veckan!

Kram

2010-02-10 @ 23:07:39
Postat av: marg

heja dej! Ja, målarnoja har du väl, men det är inte det sämsta. Jag har Allehandanoja och det är kul.Annars längtar jag efter varma vindar, skulle gärna gå en promenad, men det går ju inte. Nu är det sängdax sov gott min vän god natt och kram

marg

2010-02-11 @ 00:49:42
Postat av: Ingela

God morgon, denna kalla dag.Tusen tack för målningen

av min köpmandisk.Den är så fin.Det Du inte kan är

inte värt att kunna.Allkonstnär är vad Du är.Kram Ingela

2010-02-12 @ 09:19:19
Postat av: marianne

Hej överstinnan,kommendanten, morsan,kärt barn har många namn. Kämpa på,det här klarar du!Många varma kramar. Marianne

2010-02-12 @ 12:41:55
Postat av: Siv

Hej!! Länge sen vi hördes av... Lycka till i Umeå



Kram Siv

2010-02-12 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0