Lördag 27 febr

Här sitter man vid datorn, snön yr runt knuten och jag är så himla ledsen att jag inte kan vara tillsammans med  "mina" vasaloppstjejer som står på starlinjen för att åka Tjejvasan. För ett år sen stod man själv där och vet hur det känns när det strömmar genom kroppen av förväntan. Och inte bara det....resan med tåg ner till Mora..alla glada skratt, vi blev nedtystade av medresenärer, kl 2230! Tänka sej och vi är alla över 50...minst och man blir nästan avkastad från tåget!!! Nä, så farligt var det inte. Det var i alla fall vansinnigt kul. Inte ont anande att man hade en stor tumör i lungsäcken. Tur att man inte visste nåt. Inte underligt att det stundom gick lite tungt i uppförsbackarna.
Men nu håller jag tummarna för tjejerna, jag ska följa dom på nätet.
PS.Satte på nytt plåster igår och det funkar bara bra. Lite tillskott måste jag ta, men bara lite...

Planerna för fjällen fortlöper.......
Viv

Kommentarer
Postat av: marg

Hej Viveka!

Vilken tur att plåstren hjälper. Ja ja snön yr och våren är långt borta, man blir trött.

Men ändå, trevlig söndag och kram

marg

2010-02-27 @ 20:57:26
Postat av: Cat

Har nyss släppt av Nicke vid bussen, han åker Försvarsmaktsvasan på måndag. Ska ha lite koll på honom via Internet. I morgon ska jag inviga mina nya skidskor om det bara inte är -33...

Hoppas du har en skön kväll!

Kram

2010-02-27 @ 21:07:40
Postat av: Carina

Hej vännen !

Härligt med det positiva beskedet från rtg samt att plåstret funkar som det ska.

Förstår att du har fullt upp inför fjällenresan.Ni får sköta om er allihopa :)

Ha en finfin vecka & KRAM

2010-02-28 @ 16:41:07
Postat av: Kina och Alf

hej på dig!

Ja, här sitter man i sin ensamhet medan Kina är nere med syrran Mona och handlar i Sickla. Jag får väl ta Skrållan (bilen; liten, söt och kvick) och fara och hämta dem när kassarna fyllts. Nu har vi haft ett par plusgrader ett par dar, men snart kommer kylan åter. Vid den här tiden för två år sedan var vi igång med jobbet i kolonilotten. Det blir väl en norrbottnisk vår här i år - en sådan där björkarna är kala när man far till jobbet men som grönskar skirt när man kommer hem samma dag. Sköt om dig vännen och tack för hjälpen med beställningen på förrådet.

2010-02-28 @ 17:15:35
Postat av: Kicki

Lika mycket som du saknade oss saknade vi dig. Det blev varken sång eller tillsägelser denna gång. Men med den oranga jackan kände jag din positiva energi hela tiden. Puss&Kram

2010-03-01 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0