Måndag 30 nov Grattis Ante på namnsdagen!

Härlig dag på jobbet idag, fint väder fram till lunch åtminstone. Jag mår ju alldeles utmärkt, hoppas bara att medicinen inte är för svag. Men det lär väl visa sej. Har tagit prover i vanlig ordning, väntar på samtal från Umeå i morgon. Och från min bästis Roger B förstås.
Har varit till Edgar och Gustin på Bergnäset och hämtas 6 knivar. Han är helt otrolig på att få till så vackra knivar.
Som alltid så fick jag ju fika, man känner sej som barn i huset.
Det gick sakta hem ikväll, snöat som tusan och inte var det plogat, men hem kom jag och sen har vi varit på bio och sett den senaste av Stieg Larsson, "Luftslottet som sprängdes", superbra!
Har slagit in lite julklappar och nu ska jag på bäddan!  Maken väntar tålmodigt.
I morgon ska jag förhoppningsvis få svinspruta nr 2!
"Det är lycka att vara älskad-trots att man är den man är"!

Godnatt alla kära!
Överstinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0