Lördag 7 nov

Inte en blogg på tre dagar det verkar lite väl slött. Men nu är jag på G.
Torsdag, hela dagen med min PRAO, han fick flyga simulator, det är inte alla som får göra det, så det var ju kul, åtminstone tyckte jag det. Är inte så säker  vad killen tyckte, han sa inte  nåt.
Nåväl, jag körde honom till bussen som gick hem till Skellefteå på em.
Hem och värmde på ärtsoppan och då kom grannarna Nilsson med vin i glasen, vi skulle fira att adjutantmånaden hos kungen var över, Skål, skål!
Fredag, vaknade med världens ont över bröstkorgen, morfin morfin och mer morfin. Men som tur var ingen ilfart till S-byn. Det släppte och jag kunde gå till frissan som planerat.
Slappade och tittade på TV resten av kvällen,somnade i soffan, as usual.
I morse eller på förmiddan, vaknade jag utsövd och efter fikat for vi med Roger och Karin till Luleå och vrålshoppade och då startade stora KLÅDAN HUBERT. Nässelutslag som slutade med ett besök på Jouren Björknäs VC, där jag fick  Betapred, Tavegyl och Adrenalin och jag fick avge ett löfte att inte vara ensam ikväll. Blir det värre måste jag åka in till S-byn.
Men jag lever efter elfte budet:

 Du skall icke ge dej!

Hon som bor översti

Kommentarer
Postat av: Cat

Vilken tur att det finns ett elfte bud!

Trött i kolan efter en handbollsdag 9-20... tur att veckan kommer snart så man får vila upp sig. Handboll på Björknäs hela dagen i morgon också, sedan sova soffa söndagkväll - det tycker jag om. Nicke och Hanna sitter i soffan och sjunger med i körslaget, de hälsar kram!

Kram!

2009-11-07 @ 21:24:08
Postat av: Viveka

Glömde berätta att när jag var hos onkologen i tisdags sa hon att min venport skulle bort OMG.

Inte hörde jag nåt från dagkirurgen på hela veckan. Jag ringde själv upp i fredags och inte fanns det någon akut-remiss från Umeå!! Är man förvånad??? Nä inte numera. Jag blev iallafall inbokad för op på tisdagmorgon. Men man blir så trött.....

2009-11-08 @ 15:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0