Måndag 29 juni

Nej se, nu gick det inte längre, jag blev tvungen att åka till Sundebyn sjh och där befinner jag mej tills vidare.
Jag som sällan och aldrig har en temp över 36 hade 38,5 och då är jag sjuk. Snabb insats så blev det om inte bra så mycket bättre. Tack Ante, Du är en pärla som kör och ställer upp utan en enda suck.
Har alltså en kraftig infektion, ingår i biverkningarna för den här medicinen jag äter. Förhoppningsvis går det att göra nåt åt det och efter två påsar plus lite annat känner jag mej piggare än på länge.
Det har talats om att dra ner styrkan på Sutent, alltså 25 istället för 50, det är skillnad. Men allt ligger i Umeås händer, jag underkastar mej dras beslut i vart fall.
Maken och  syster har varit på besök så nu ska jag alldeles strax sova, ögonen bara faller igen..........
Godnatt, godnatt
Viv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Moster !

Skönt att du fått några påsar näring till din kropp. Hoppas att du nu får en bra natt, trots allt.

Sov gott

Kram kram

2009-06-29 @ 23:41:54
Postat av: marg

Hej Viveka,

Så tråkigt att du mår så dåligt. Bra att det finns hjälp att få och näring behöver du ju verkligen.

Jag och Eva, Felicia och Calle har varit i Luleå hos Sanna idag. Vi åt lunch på stan och fika hemma.

Lite shopping och hem sen.

Nu är det natt igen

och sängen ropar



Hoppas du kan sova bra



God natt och kram marg

2009-06-29 @ 23:55:30
Postat av: AnnaLisa

Hej Viveka,

Nu måste du vara rädd om dig och ta det lite lite lugnare så att lillkroppen får vila.

Har just avslutat ett paltkok då Anita o jag skall servera palt till ett busslass i morgon på hembygdsgården i Vlm - och det blir väl sommarens varmaste dag kan jag tro. Kramen från AnnaLisa

2009-06-29 @ 23:55:36
Postat av: Anonym

Hej!! Tack för att Jag o Melvin fick komma till er synd bara att du inte var där... Du kan väl höra av dig när du orkar´... Kram Siv

2009-06-30 @ 07:37:56
Postat av: marg

God morgon Viveka,

Hoppas du mår lite bättre idag. Det är ju strålande väder idag igen. Vi ska åka till landet Hundsjö idag, men återkommer ikväll då vi är bjudna till vår bonusfamilj för att äta sachertårta som de har fraktat hem från Österrike.



Kramar marg

2009-06-30 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0